כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תכנית "מסע אל האופק" בבת-ים יצאה לדרך

התוכנית יצאה לדרך לראשונה בעיר בת-ים, והמשתתפים בה יקבלו ליווי אישי ומנטורינג של בכירים מהתעשייה בתחום בו ירצו להשתלב בעתיד

עיריית בת-ים בהובלת מרכז הצעירים "בתיה" השיקה אמש, 19.5, תוכנית הכשרה ייחודית "מסע אל האופק" לצעירי וצעירות העיר בת-ים שסיימו שירות צבאי או לאומי עד 5 שנים לאחר השחרור. מפגש הפתיחה התקיים במרכז הצעירים "בתיה" במעמד: צביקה ברוט ראש העיר, אלי יריב מ"מ רה"ע ומחזיק תיק החינוך בעיר אשר הגיעו לברך את המשתתפים.

"מסע אל האופק" הוא פרויקט חדשני וייחודי מסוגו, שנולד לאחר למידה וניתוח של הצרכים שעלו מצעירות וצעירים שהגיעו לצומת היציאה אל החיים העצמאיים, לאחר שירותם.

התוכנית יצאה לדרך לראשונה בעיר בת-ים, והמשתתפים בה יקבלו ליווי אישי ומנטורינג של בכירים מהתעשייה בתחום בו ירצו להשתלב בעתיד. בין המאמנים והמרצים אשר יובילו את התוכנית יהיו אלוף במיל׳ רם רוטברג, לשעבר מפקד חיל הים ומפקד שייטת 13, בכירים פיננסים, מאמנים למימוש עצמי ויועצי אסטרטגיה והופעה מול מצלמה.

בנוסף יקבלו ארגז כלים בנושאים של חיזוק חוסן אישי, קבלת החלטות, עמידה מול קהל, אימון בראיונות אישיים, עולם הלימודים- קורסים ואקדמיה, השתלבות בעולם העבודה, שיווק עצמי, יזמות, networking, יצירתיות, עבודת צוות ושילוב של צחוק, אקשן ועניין.

התוכנית כוללת שני סמינרים, שמונה מפגשים במשך חודשיים ופנסיון מלא (לינה במלונות/ אכסניות) על חשבון התוכנית, והיא מסובסדת בעלות סמלית של 500 ₪ למשתתף, אשר עליו להיות תושב העיר בת-ים שסיים שירות צבאי  או לאומי עד 5 שנים אחרי השחרור.


צביקה ברוט, ראש העיר בת-ים בירך את הצעירים אתמול באירוע הפתיחה ואמר: "אין ספק שההכשרה הייחודית שתקבלו תספק לכם ארגז כלים לחיים. אנו נעשה בשבילכם את המיטב, המון בהצלחה למשתתפים ותודה לשותפים שהוציאו לדרך את התוכנית הזו".

קרדיט: דוברות עיריית בת-ים

להצטרפות לקבוצות הווטסאפ של חדשות מחולון , בת ים ,ראשון לציון, אזור, נס ציונה, באר יעקב-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בווטסאפ בנושאי: בריאות, בטחון, פלילים, נדל"ן, פנאי וטיולים ועוד..-לחצו כאן

להצטרפות וקבלה של כל קבוצות הווטסאפ של חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצות הפייסבוק של חולון, בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן