כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תצוגת "Pink party" השנתית במרכז עזריאלי התקיימה בהשתתפות מתמודדות ומחלימות מסרטן השד המתמודדות בחזיתה של מלחמת  חרבות ברזל

הטור של מיכל ברוטפלד

האירוע נערך בקניון עזריאלי תל אביב בשיתוף פעולה עם היזמית יאנה דרום ועמותת "גמאני".

בתצוגת האופנה "PINK PARTY" שהתקיימה בקניון עזריאלי תל אביב בשיתוף פעולה עם היזמית והמרצה יאנה דרום ועמותת גמאני- העמותה הישראלית לסרטנים נשיים המקיימים זו השנה החמישית ברציפות, את תצוגת האופנה "PINK PARTY".

בתצוגת האופנה המרגשת לקחו חלק 15 נשים בגילאי 30 עד 60, שחלקן הן מחלימות המחלה וחלקן בטיפולים גם בימים אלו. השנה, לאחר זוועות ה7 באוקטובר, הנשים שצועדות נלחמות פעמיים, עם המחלה ועם הקושי של המלחמה. כל אחת מהנשים תצעד על המסלול, על מנת להעלות את המודעות לחשיבות בדיקה מוקדמת.

הנשים צעדו כאשר הן לבושות בבגדים של חברת האופנה רנואר עם קולקציית אביב 2024 וכן, בבגדי הים של חברת האופנה "YANA FASHION", וצעדו בגאווה על אף המסע הקשה שעברו ועדיין עוברות.

האירוע התקיים בניצוחה של יאנה דרום, יזמית ומרצה, בת 40, שחלתה בגיל 28 בעודה בחודש השלישי להריון הראשון שלה, ובשיתוף עמותת ״גמאני״ הפועלת במהלך השנה למען רווחתן של נשים מתמודדות ומחלימות מסרטנים נשיים. יאנה עצמה הנחתה את התצוגה. על בימוי והפקת האירוע אחראית גילי כהן. Vintage Original  דאגו למשקפי שמש לכל הצועדות.


בין הצועדות:

קרינה אנגל-ברט, שהחלימה מסרטן, ובשבת השחורה נחטפה עם שתי בנותיה לשבי חמאס, בן זוגה רונן אנג'ל ז"ל נרצח, וגופתו מוחזקת בשבי חמאס. קרינה תצעד יחד עם אחותה, פאולה.

סיון סקאלי, מחלימה מסרטן שחלה ונשאית brca1 , התנדבה במלחמה כקצינת נפגעים. ב16 באוקטובר לאחר שבוע עמוס בלוויות הלב שלה לא עמד בזה ונקרע לה העורק הראשי של הלב והיא קיבלה דום לב. לאחר החייאה ארוכה של למעלה מ50 דקות ניצלה. סיון תצעד יחד עם אימה, שמתמודדת כעת בפעם הרביעית עם סרטן השד, השתיים עברו את טיפולי הכימו ביחד.

יאירה גוטמן, מחלימה מסרטן השד, אבל איבדה את ביתה תמר גוטמן ז"ל שנירצחה במסיבת הנובה יחד עם ארבעה חברים.

 קטי דהרי, מחלימה  מסרטן שד, איבדה את אחיינה, תומר נגר ז"ל, חייל בגולני בגדוד 51 כאשר נלחם במוצב כיסופים, בקרב שניהל במשך כ 40 דקות הציל את חיילי המוצב והקיבוץ ואיפשר לכח להתארגן להמשך הלחימה.

לדברי חן זהביאן מנכ"לית קניון עזריאלי תל אביב: מאוד גאה ונרגשת על ההזדמנות זו שנה חמישית ברציפות לארח  אירוע בעל ערך חברתי חשוב כל כך, בעיקר בשנה המורכבת והקשה שאנו עוברים, שפגעה בכל בית. אנו נרגשים משיתוף הפעולה ארוך הטווח עם יאנה דרום ומסיפורי ההשראה של המתמודדות והמחלימות שפגשנו במסגרת העבודה המשותפת על פני שנים ובמיוחד השנה, פגשתי נשים מעוררות השראה לוחמות, שעברו קשיים בלתי נתפסים והמשיכו להילחם. אני גאה על ההזדמנות להוות בית עבורן."

לדברי יאנה דרום: ״ מאז שהחלמתי אני מאמינה שגוף ונפש מחוברים ואני משתדלת לחלק לנשים מרשם של תקווה ולעזור לנשים לאהוב את עצמן גם בזמן שהגוף עובר שינויים בעקבות המחלה ולעשות הכל כדי לשמור על אופטימיות ואהבת החיים והפינק פארטי לא רק ששם אתם הפרומו אלא הנשים הגיבורות מהוות השראה למאות האורחים והאורחות בקהל תודה״

"YANA FASHION" הוא מיזם שהקימה יאנה בשנת 2014 ומונה שתי חנויות בחיפה, ותל אביב ומיועדת לנשים שמתמודדות ומחלימות מסרטן השד ומציעה מוצרים כמו: מטפחות ראש, פתרונות שיער ייחודיים, פרוטזות, פטמות, הלבשה תחתונה ובגדי ים.

עמותת ׳גמאני׳ העמותה הישראלית לסרטנים נשיים

מעניקה תמיכה למתמודדות ומחלימות, קידום ותמיכה נפשית וחברתית, הקניית ידע, קבוצות ריצה ועוד… העמותה פועלת לאורך כל השנה לייצר מיזמים, שיתופי פעולה, תמיכה ורווחה פעילויות ספורט, קידום מדיניות ציבורית, העשרה והנאה והעלאת מודעות.

למידע נוסף והצטרפות לקהילות ולמיזמים שלנו

צילום – אור גפן

להצטרפות לקבוצות הווטסאפ של חדשות מחולון , בת ים ,ראשון לציון, אזור, נס ציונה, באר יעקב-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בווטסאפ בנושאי: בריאות, בטחון, פלילים, נדל"ן, פנאי וטיולים ועוד..-לחצו כאן

להצטרפות וקבלה של כל קבוצות הווטסאפ של חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצות הפייסבוק של חולון, בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן