כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לראשונה: עורך דין מהסיוע המשפטי מונה לכהן כשופט

כל הפרטים בחדשות goitem

עו"ד איתי נעמן, מנהל תחום נפגעות ונפגעי עבירות מין בסיוע המשפטי של משרד המשפטים, מונה לכהן כשופט בית משפט השלום במחוז מרכז, כך הודיעה לאחרונה הוועדה לבחירת שופטים. זו הפעם הראשונה שבה עורך דין משורות הסיוע משפטי מתמנה לכהונת שופט.

עו"ד נעמן החל את דרכו במשרד המשפטים בפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), תחילה כמתמחה ואחר כך כפרקליט במחוז. לאחר מכן, כיהן עו"ד נעמן כממונה וראש צוות ביקורת מערכתית בנציבות הביקורת על מערך התביעה ומייצגי המדינה בערכאות.

החל משנת 2017, מכהן עו"ד נעמן כממונה הארצי ומנהל מערך הייצוג והסיוע המשפטי לנפגעות ולנפגעי עבירות מין. המערך פועל משנת 2017, מאז תיקון חוק הסיוע המשפטי שבמסגרתו הוכרה זכותם של נפגעות ונפגעי עבירות מין לקבל סיוע משפטי גם במסגרת ההליכים הפליליים המתנהלים נגד הפוגע ובהליכים נלווים נוספים. עורכי הדין מהמערך מייצגים את הנפגעות והנפגעים, מתווכים להם את ההליך הפלילי המורכב, משמיעים את קולם הייחודי בפני רשויות התביעה ובבית המשפט ומסייעים להם במימוש זכויותיהם. לעתים קרובות, לייצוגו של עורך הדין ולתמיכתו בנפגע העבירה יש תרומה משמעותית לכך שהנפגע מצליח להתגבר על הקשיים הכרוכים בהליך הפלילי, לאזור כוחות ולהעיד בבית המשפט.

בנוסף לעבודתו במשרד המשפטים, כיהן עו"ד נעמן בעשר השנים האחרונות כדיין וכאב בית-דין בבית הדין המשמעתי של לשכת עורכי הדין במחוז תל אביב, אשר אמון על אכיפת כללי האתיקה ושמירה על סטנדרטים מקצועיים בקרב עורכי הדין.

עו"ד נוחי פוליטיס, ראש הסיוע המשפטי במשרד המשפטים:  ״הסיוע המשפטי שמח וגאה במינויו לשיפוט של עו״ד איתי נעמן, ממונה ארצי (נפגעי עבירות מין) בהנהלת היחידה. אין ספק כי ניסיונו המקצועי המגוון של עו״ד נעמן וההיכרות הקרובה שלו עם החסמים לנגישות לצדק ולליווי משפטי של אוכלוסיות פגיעות ומוחלשות, יתרמו רבות לכהונתו כשופט״.


מצורפת תמונה של עו"ד איתי נעמן.

קרדיט צילום: משרד המשפטים

להצטרפות לקבוצות הווטסאפ של חדשות מחולון , בת ים ,ראשון לציון, אזור, נס ציונה, באר יעקב-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בווטסאפ בנושאי: בריאות, בטחון, פלילים, נדל"ן, פנאי וטיולים ועוד..-לחצו כאן

להצטרפות וקבלה של כל קבוצות הווטסאפ של חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצות הפייסבוק של חולון, בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן