כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חברת "דיוק גלארי" קיבלה את הזיכיון הבלעדי של מותג העיצוב הגרמני KARE DESIGN  ומשיקה אולם תצוגה בקונספט חדשני, בראשון לציון – בבית UMI

הטור של מיכל ברוטפלד

חברת "דיוק גלארי" מקבוצת "דיוק" בבעלות משותפת של אנשי העסקים: ארז כהן, ליאור שחר ואבי זק, קיבלה את הזיכיון הבלעדי בישראל למותג ההום דיזיין הגרמני KARE DESIGN.

KARE DESIGN הינו מותג עיצוב בינלאומי הידוע בזכות קו עיצובי ססגוני המאופיין בעיצוב פריטים עם "נוכחות ואמירה ייחודית" מובהקים ושונים מכל מה שמוכר בתחום. עם קריאטיביות וסטייל, המותג מציע פתרונות עיצוביים שיוסיפו אופי ואווירה מיוחדת לכל חלל בין אם ביתי ובין אם מסחרי.

עלות ההשקעה הינה כ-5 מיליון ₪. המהלך כולל את פתיחתו המחודשת של אולם תצוגה, במשכנו החדש בבית UMI  ברחוב משה לוי 11 בראשון לציון על שטח של 950 מ"ר. באולם החדש, ניתן להתרשם ממבחר רחב מאוד של קולקציות המותג, המציעות מאות פריטים בעיצובים וצבעים מתוחכמים, החל ממערכות ריהוט, גופי תאורה, מוצרי טקסטיל,  אקססוריז, תמונות, שטיחים, חפצי נוי ועוד.

עד סוף שנת 2026, צפוייה הרשת לפתוח בין 2 ל-3 סניפים במיקומים בולטים ברחבי הארץ.

אולם התצוגה החדש מתפרש על חלל עצום המאכלס שתי קומות, במרכזו שביל המגשר בין שני החללים. בקומה העליונה – גלריה וחדר ייעודי עבור אדריכלים ומעצבי פנים. החלל כולו מחולק לאזורים מוגדרים המעוצבים עם שדרות מרכזיות המקלות על ההתמצאות בו. כל אחד מהחדרים מהווה חלון ראווה ססגוני המציג את סיפורה של כל קולקציה, בקשת רחבה של סגנונות ברוח אופי המותג: פופ ארט, רטרו, קולוניאליסטי, נטורליסטי, אותנטי, רוק סטאר ועוד. עיצוב אולם התצוגה מבוסס על תפיסתו העיצובית של המותג:


KARE DESIGN – WE DECORATE THE WORLD

באולם התצוגה מוצגים מאות פריטים אקלקטיים וקולקציות מגוונות המתאימות לכל סגנון עיצובי עם קריצה הומוריסטית המזוהה עם המותג. בין הקולקציות:

סדרת Desire

הומאז' מודרני לסגנון ספת צ'סטרפילד האגדית, בפרטים האופיינים הבאים לידי ביטוי בבדי ריפוד עם כפתורים, משענות יד רחבות ועומק ספה נדיב. האינטרפטציה של KARE DESIGN מתבטאת בסדרה זו, בעיצובים המשלבים חיפויי קטיפה איכותית וצבעוניות ססגונית בקשת רחבה של צבעים. הסדרה כוללת: ספות, מיטות, פופים, שזלונגים וכורסאות מחבקות.

סדרת Puro

סדרה זו נאמנה לקו אתני עיצובי, עם רהיטים עשויים עץ מנגו מגולף במראה טבעי וחמים המשלבים ריקועי עץ דומיננטיים. בין הפריטים: מיטות, ארונות, שידות, שולחנות אוכל, קונסולות וכיסאות לטוטאל לוק שיתאים לכל חלל מגורים.

 סדרת La Gomera

אוסף של רהיטי אחסון גרפיים ופונקציונליים המתכתבים עם סגנון רטרו עדכני. בסידרה  חזיתות בעלות טקסטורה של זכוכית מחורצת בשילוב פלדה ופליז. בין הפריטים: קונסולות, שולחנות עבודה/איפור ושידות בגדלים שונים.

סדרת Brooklyn

אוסף של פריטים היוצרים בחלל תחושה אותנטית, הרבה קסם ואופי בסגנון 'פשוט' אך מתוחכם. כל הרהיטים בסדרה עשויים מעץ אגוז ומגיעים בגרסאות גולמיות במראה טבעי אותנטי. בין הפריטים: מיטות, ארונות, קומדות, שולחנות עבודה, שולחנות אוכל, כסאות.

סדרת Luxury

הזכוכית היא מרכז הבמה. השימוש בה יוצר סגנון גאומטרי המתאפיין במראה מהודר, דרמטי וסופר יוקרתי. בסדרה: שידות במגוון גדלים, שולחנות קפה, קונסולות, ארונות איחסון ושולחנות צד גאומטריים.

סדרת הרהיטים Menorca

סגנון בוהו שיק אתני מרתק המשלב בחוכמה אלמנטים מסורתיים מתרבויות שונות. באוסף מגוון שידות וארונות מעץ מלא המיוצרים בעבודת יד, בשילוב דיטיילים המקפיצים כל פריט ומעניקים לו מראה בעל אופי  ייחודי.

קבוצת "דיוק" נוסדה בשנת 2011 ע"י ארז כהן וליאור שחר מתוך רצון לעורר השראה, להשפיע ולקדם את עולם האופטיקה הישראלי עם מטרה, חזון וסטייל. במרוצת השנים, הצליחה למקם את עצמה כחברה מובילה בישראל בתחום האופטיקה.

"דיוק גלארי" הנה חברה חדשה הפועלת במסגרת הקבוצה בקטגוריית ההום דיזיין, בייבוא בלעדי של מותגים בינלאומיים. יריית הפתיחה של "דיוק גלארי" היא ברכישת הזיכיון של DESIGN KARE לצד זיכיונות של מותגי עיצוב בינלאומיים נוספים, בהם מותג שעוני הקיר הייחודי והיוקרתי QLOCKTWO ועוד.

אודות  DESIGN KARE

בסיס האם של המותג נמצא בגרמניה. ב-1981 פתחו יורגן רייטר ופיטר שונהופן, סטודנטים למנהל עסקים, חנות קטנה למדפי דיסקים במינכן, שב-1987 הפכה לחנות הראשונה של KARE DESIGN. ב־2004 חלה התפתחות בינלאומית באמצעות הפצה סיטונאית והענקת זכייניות ברחבי העולם. כיום, למותג מעל 110 חנויות בעולם, עם למעלה מ-50 זכיינים ב-60 מדינות.

מידי שנה נפתחות כ- 10 חנויות חדשות המתפרסות על פני 900 מ"ר ומעלה (כל אחת).

הייחוד של KARE DESIGN בא לידי ביטוי בשלושה פרמטרים עיקריים:

זיהוי טרנדים וייצור קולקציות מגוונות בהתאם.

סגנונות עיצוב: כל אחד יכול למצוא את הסגנון שמתאים לו, לצד אפשרויות שילוב ללא גבול.

חדשנות: החברה מציעה קטלוג של כ-5,000 מוצרים, כאשר מדי שנה 30% מהקולקציה מתחדשת.

אתר החברה מזמין ומאפשר הצצה לקטלוג, בו מוצגים זה לצד זה אלפי מוצרים מתוך מגוון הקולקציות והסגנונות השונים. בעתיד הקרוב האתר יונגש בשפה העברית.

 KARE DESIGN משה לוי 11, בית UMI ראשל"צ

לכניסה לאתר לחצו כאן

צילומים: יח"צ, יוליה רובינציק, תמיר נוי

להצטרפות לקבוצות הווטסאפ של חדשות מחולון , בת ים ,ראשון לציון, אזור, נס ציונה, באר יעקב-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בווטסאפ בנושאי: בריאות, בטחון, פלילים, נדל"ן, פנאי וטיולים ועוד..-לחצו כאן

להצטרפות וקבלה של כל קבוצות הווטסאפ של חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצות הפייסבוק של חולון, בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן