כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פעם שלישית גלידה: הקיץ כבר מעבר לפינה וזה הזמן להתכונן לגלידות שיצננו אותנו בקיץ הקרוב

הטור של מיכל ברוטפלד

אז 10 עובדות שלא ידעתם על הקינוח האהוב ביותר על הישראלים, ואיזו גלידות מחכות לנו במקפיאים בקיץ החם שיהפכו אותו לקריר, טעים ומתוק  יותר

  1. הראשונים שאכלו משהו שדומה למרקם של גלידה היו הפרסים. ישנן עדויות לכך שבממלכת פרס נהגו להוסיף מיץ ענבים לקרח או לשלג ולאכול את התרכובת המתוקה-קפואה.  הסינים היו הראשונים לערבב מחית ומיץ פירות לקרח ולייצר סוג של סורבה. בשלב מאוחר יותר הגיעה הבשורה על הקינוח הקפוא לרומא, שם התחבבה על אחד הקיסרים, ועברה לצרפת – שם הוסיפו לה חלב והפכו אותה לקינוח שדומה לגלידה של היום.
  2.  גלידה שאינה מכילה חלב- נקראת סורבה והיא מבוססת על מחית פרי וחומרים נוספים.
  3. גלידת השמנת האיטלקית המוכרת ביותר בעולם נקראת "ג'לאטו" והיא הנפוצה ביותר.
  4. שף קונדיטור המתמחה בייצור גלידה נקרא גלסייר
  5. הגלידה הגיע לארץ בשנות ה- 50 של המאה העשרים, המבחר היה קטן והטעמים הנפוצים היו שוקולד וניל ומסטיק.
  6. גלידת יוגורט מבוססת על 25% יוגורט לפחות (במקום שמנת) וערכה הקלורי נמוך יותר מגלידת השמנת.
  7. גלידה אמריקאית -רכה ואוורירית יותר בעקבות כמות האוויר המוכנסת לגלידה בזמן הייצור. המאפיין היחודי שלה הוא המזיגה הסיבובית ממכונה (בזכות הרכות שלה) המקנה לה מראה מסולסל.
  8. הציפוי הפופולרי ביותר לגלידה הוא סירופ שוקולד.
  9. קינוחים מפורסמים שמשלבים בתוכם גלידה: בננה ספליט, מילקשייק, קסאטה, סופלה שוקולד או עוגת שוקולד חמה ועוגת שטרודל עם גלידה בצד.

10. אחד המרכיבים החשובים בגלידה הוא אוויר, אשר אחראי בין היתר למרקם הגלידה ובלעדיו היא תהיה קשה כמו קרח.

ואצלנו משיקות החברות בכל עונה גלידות מיוחדות, שונות ובטעמים מיוחדים רק בכדי למשוך את ליבו של הצרכן.

גלידת שטראוס משיקה את המותג העולמי המוכר TWISTER עם 3 טעמים מפתיעים . Island בטעם לימון ליים, ליבה של תות ושרבט אננס (פרווה), טעם פירות יער, ליבת לימון ווניל (חלבי)Forest : בטעמי בננה, תותי פרוטי, ליבן דודבדבן ווניל (חלבי) Ocean  , יגיע גם בפורמט מאגדת המכילה  8 יח' מוקטנות באריזה. TWISTER הוא אחד ממותגי הגלידות המפורסמים בעולם. בין היתר הודות לקונספט המיוחד שמציע חווית אכילה המשלבת בין טעמים מגוונים ומתפרצים, צבעוניות פירותית בולטת ומשחקיות כיפית שנובעת מפורמט השלגון על מקל בצורת הספירלה הייחודית, עם ליבה ייחודית בטעמים מפתיעים.

חברת שטראוס משיקה 2 מוצרי מגנום דאבל חדשניים.  MAGNUM נחשב לאצולת הגלידות האולטימטיבית ומהווה שם נרדף לחוויה של תענוג שאין שני לה. מגנום דאבל אופוריה – לימון ופטל 4 שכבות של הכוללת: גלידת לימון עשירה המקיפה ליבת סורבה פטל מרענן, בציפוי קרם פירות יער ומעל כל זה שוקולד לבן מפנק, משולב בסוכריות קופצות וחתיכות פירורי סוכר בטעם פטל.  מגנום דאבל צ'יל – אוכמניות: 4  שכבות הכוללת : ליבת סורבה אוכמניות ייחודית שוכנת בלב גלידה בטעם וניל קטיפתית, מצופה בקרם קקאו וטבולה במעטפת שוקולדית ושברי עוגיות מפנקות.  כשרות רבנות לאוכלי אבקת חלב נוכרי, להשיג  בכל רשתות השיווק וחנויות הנוחות


גלידות נסטלה מציגה את החדשנויות המפנקות לעונה וביניהן אקסטרים פאי לימון ושוקולד לבן, לה פרוטה סקוויז תפוח אגס, שלגון מסטיק ענבים שהוכן בשיתוף עם תנועת כנפיים של קרמבו ומאגדות לבית של קראנץ' פקאן ומייפל, אקסטרים בייגלה וקראנץ' קורנפלקס. בהמשך הקיץ יושק מוצר נוסף.

העונה מחזקת גלידות נסטלה את המותג אקסטרים (Extreme) עם מהדורת מיוחדת בהשראת הקינוח האהוב שהפך לטרנד בשנים האחרונות, פאי לימון ומשיקה את אקסטרים פאי לימון ושוקולד לבן אשר פותח ביחד עם יוצרת התוכן, מאיה ורטהיימר. הטילון החדש הוא גלידה בטעם פאי לימון, עם מטבע שוקולד לבן מפנק עם שבבי עוגיות חמאה וליבת סירופ לימון.

טעם חדש של ל- לה פרוטה סקוויז תפוח אגס. לה פרוטה סקוויז הוא מוצר קונוס חדשני תחת סדרת לה פרוטה בקטגוריית ה- Wellnessאשר מרחיב את קהל היעד של לה פרוטה גם לילדים. הקונוס מאפשר אחיזה נוחה וחוויית צריכה מהנה. לה פרוטה סקוויז החדש בטעם פירות מרעננים, תפוח ואגס, עם 50% פרי ו-64 קלוריות בלבד ליחידה.

בקטגוריית המאגדות לבית משיקה גלידות נסטלה שלושה מאגדות חדשות: מאגדת קראנץ' פקאן ומייפל הכוללת שש יחידות מיני קראנץ'. קראנץ' פקאן ומייפל היא גלידה בטעם פקאן עם ריפל מייפל בציפוי שוקולד חלב עם פצפוצי אורז ושברי פקאן מסוכר. 

מאגדת אקסטרים בייגלה הכוללת שש יחידות טילוני אקסטרים בייגלה. אקסטרים בייגלה היא גלידה בטעמי בייגלה ושוקולד לבן עם ממרח בייגלה. מאגדת קראנץ' קורנפלקס הכוללת שש יחידות מיני קראנץ'. קראנץ' קורנפלקס היא גלידה בטעם החלב של הקורנפלקס בציפוי שוקולד לבן, פצפוצי אורז ושבבי קרונפלקס.

בנוסף, משיקה גלידות נסטלה במהדורה מוגבלת את שלגון כנפיים של קרמבו, שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו בין חברת גלידות נסטלה לתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים. השלגון בטעם מסטיק ענבים, בצבעי כחול-לבן, שאת האריזה עיצבו ביחד עם פעילי התנועה. המטרה העומדת מאחורי השקת שלגון כנפיים של קרמבו לקראת הקיץ היא להנגיש ולחשוף את הציבור הרחב לפעילות המבורכת שעושה כנפיים של קרמבו ואף לקרא לצעירים להירשם לפעילת העמותה. חלק מההכנסות של השלגון יתרמו על ידי גלידות נסטלה לפעילות התנועה.

פלדמן ממשיכה בהרחבת סדרת גלידל, הסדרה הנמכרת ביותר של החברה המובילה לאורך מספר רב של שנים את קטגוריית מוצרי הדיאט בתחום הגלידות ומציגה בכל שנה חדשנות מוצרית בתחום ומציעה מגוון רחב של מוצרים עם מספר קלוריות מצומצם ומבלי לוותר על חווית הטעם הטובה של הגלידה. לסדרת "גלידל" נוספו 3 טעמים חדשים עם 99 קלוריות בלבד: שלגון גלידל בטעם וניל עם שוקולד בלונדגלידה חלבית בטעם וניל עם שוקולד לבן מקורמל.

שלגון גלידל וניל עם שוקולד לבן בטעם פיסטוק– גלידה חלבית בטעם וניל עם שוקולד לבן בטעם פיסטוק.

שלגון גלידל בטעם וניל עם שוקולד מריר– גלידה חלבית בטעם וניל עם שוקולד מריר.

טילון גלידל בטעם שוקולד– גלידה חלבית מופחתת קלוריות בטעם שוקולד, בתוספת גביע וופל, ללא תוספת סוכר. המוצרים מצטרפים לטילון גלידל שיצא בשנה שעברה . כשר חלבי, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב.  להשיג בחנויות פלדמן, במגוון רחב של חנויות השוק הפרטי – מינימרקטים, מכולות וקיוסקים וברשתות השיווק המובחרות, ברחבי הארץ.

המותג  SOLERO   של "גלידות שטראוס" משיק את הדבר הבא – שלגון וניל ואננס: שרבט בטעם וניל עם ריפל וציפוי המכילים אננס. השלגון החדש משלב את הקרמיות של הווניל עם הפירותיות של האננס,  ב88 קלוריות  ליחידה. סולרו וניל אננס מצטרף למשפחת המותג הכוללת גם את סולרו וניל ותות שדה וסולרו וניל ופירות טרופיים.

צילומים: יח"צ, סטודיו 0304, גלידות נסטלה

להצטרפות לקבוצות הווטסאפ של חדשות מחולון , בת ים ,ראשון לציון, אזור, נס ציונה, באר יעקב-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בווטסאפ בנושאי: בריאות, בטחון, פלילים, נדל"ן, פנאי וטיולים ועוד..-לחצו כאן

להצטרפות וקבלה של כל קבוצות הווטסאפ של חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצות הפייסבוק של חולון, בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן