כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מיזם "צמיד איתי"- תלמידי קריית חינוך בן גוריון מנציחים את נופלי מלחמת "חרבות ברזל"

תלמידי שכבת י' בקריית חינוך בן גוריון לקחו חלק במיזם המרגש שנועד לשמר את זיכרון הנופלים על ידי הכנת צמידים וכתיבת מכתב אישי למשפחותיהם

מיזם " צמיד איתי" נועד לשמר את המורשת והזיכרון של חללי מלחמת חרבות ברזל. מדובר במיזם הנצחה לתקומה וגבורה של חללי המלחמה- חיילי צה"ל, משטרת ישראל וכוחות הביטחון. זהו מיזם משותף בין מחוז מרכז – משרד החינוך לבין יוזמה אזרחית התנדבותית בהובלת של שירה ספטר.

מטרת המיזם היא לאפשר לבני הנוער להיחשף ולהכיר את מורשתו וסיפורו האישי של נופל או נופלת במלחמה ולהנציח אותו. במסגרת הפרויקט המרגש כל כיתה משכבת י' בחרה חלל. התלמידים למדו והכירו את סיפור חייו, גבורתו וערכיו והכינו מצגת. לאחר מכן, הכינו צמידי זיכרון אישיים וכתבו מכתב מורשת למשפחתו של החלל הכולל את הערכים אותם הכיתה בחרה לאמץ.

רומי זמל תלמידת כיתה י'2 מרגישה שהפרויקט היה מאוד משמעותי עבורה "הייתה לנו הזכות להנציח חיילת שנפלה באירועי אוקטובר. בעצם ההנצחה לא ניתן שישכחו את אושר ברזילי ז"ל".

גם אהוד מילר, מכיתה י'2 שיתף כי "הפרויקט נתן לנו תחושה של חיבור למשפחה והעניק לנו תחושת שליחות".

איריס דורון, מנהלת קריית החינוך בן גוריון: "מיזם "צמיד איתי" הוא מיזם בעל משמעות רבה. מעבר להיותו חינוכי וערכי הוא גם מרגש ונוגע ללב. חשוב והכרחי שבני הנוער יכירו את סיפורם של החיילים גיבורי המלחמה, ילמדו על חייהם ומורשתם וינציחו אותם. התלמידים התחברו לסיפורם של הנופלים אותם הכירו ולמשפחותיהם והרגישו מעורבות ושליחות וזו זכות גדולה וחשובה".


צילומים – יחצ

להצטרפות לקבוצות הווטסאפ של חדשות מחולון , בת ים ,ראשון לציון, אזור, נס ציונה, באר יעקב-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בווטסאפ בנושאי: בריאות, בטחון, פלילים, נדל"ן, פנאי וטיולים ועוד..-לחצו כאן

להצטרפות וקבלה של כל קבוצות הווטסאפ של חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצות הפייסבוק של חולון, בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן