כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

התחזה והזדהה כחייל צה״ל והתראיין ברשת החברתית נגד מדינת ישראל

בתיעוד מופיע חשוד ישראלי המציג את עצמו כחייל צה״ל, כשהוא מעביר מסרים נגד מדינת ישראל וחיילי צה״ל, וטוען להרג שיטתי ומכוון מדי יום של נשים, ילדים ותינוקות בעזה.

התחזה והזדהה כחייל צה״ל והתראיין ברשת החברתית נגד מדינת ישראל, כשאמר שמידי יום חייליה הורגים במכוון נשים ותינוקות: שוטרי מחוז ירושלים עצרו אמש לחקירה את החשוד במעשה תושב אבו גוש בן 19

בימים האחרונים, חמ״ל התודעה במחוז ירושלים ניטר פרסום ברשת החברתית המעלה חשד להתחזות לחייל צה״ל, זאת בראיון שהתקיים ברשתות החברתיות באנגלית ולו חשיפה משמעותית וצפיות רבות.

בתיעוד מופיע חשוד ישראלי המציג את עצמו כחייל צה״ל, כשהוא מעביר מסרים נגד מדינת ישראל וחיילי צה״ל, וטוען להרג שיטתי ומכוון מדי יום של נשים, ילדים ותינוקות בעזה.

בעקבות המקרה שהעלה חשד להתחזות לחייל צה״ל, בוצעו במשטרה פעולות לאיתור זהותו ומקום מגוריו של החשוד ולבדיקת התוכן שעלה. לאחר שהתברר כי מדובר בישראלי תושב אבו גוש בן 19 שאינו חייל צה״ל, נפתחה חקירה בתחנת הראל של מחוז ירושלים.

אמש בשעות הערב, בלשי תחנת הראל הגיעו לאבו גוש ועצרו את החשוד בביתו. לאחר מעצרו החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה באזור.


לאחר שנחקר נכלא, והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.
החקירה במחוז ירושלים נמשכת, במטרה למצות עימו את הדין.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן