כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מדור קולינריה: כל ההמלצות לבילוי קולינרי בחג השבועות

בחג הזה בחרנו להמליץ על בילוי מחוץ לבית לאלו מכם שמעוניינים לצאת לטייל ולהתאוורר. אם בחרתם להישאר בבית, קבלו המלצה איך לעשות את זה בקלות ובסטייל

ושמחת בחגיך

בימים טרופים אלו, שאפילו הקציר בשדות שכל כך מזוהה עם חג השבועות נשרף והופך לאפר, מנחם שיש לנו חג בו אפשר להיפגש עם בני המשפחה ולהרגיש קצת נורמאליות בתוך הכאוס הכללי.

בחג הזה בחרנו להמליץ על בילוי מחוץ לבית לאלו מכם שמעוניינים לצאת לטייל ולהתאוורר. אם בחרתם להישאר בבית ובחיק המשפחה, לארח או להתארח, קבלו המלצה איך לעשות את זה בקלות ובסטייל.

ירידי שבועות בעגלות הקפה בדרום

מבחינתנו, כל אפשרות לפרגן לעסקי הדרום והצפון היא ברוכה, ואנחנו קופצים על כל הזדמנות שנקראת בדרכנו כדי לעשות קצת טוב לאנשי הארץ שלנו.


רשת עגלות הקפה הפופולרית "קפה פלורה" מקיימת ירידי חג שבועות חגיגיים בשניים מהסניפים שלה ותציע מגוון דוכנים של תוצרת מקומית, אוכל טוב, אומנות, מוזיקה והכל באווירת טבע ייחודית.

"קפה פלורה בחווה": עגלת קפה הממוקמת בחוות סוסים טיפולית יפהפייה במושב החקלאי שדה משה (בסמוך לקריית גת), מקיימת יריד שבועות בשטח החווה הקסום בין העצים. היריד יתקיים ביום שישי הקרוב 7/6 בין השעות 08:00-15:00 ויציע דוכנים שונים של גבינות ייחודיות, ממרחים, פירות וירקות, יינות, אומנות, תכשיטים, פרחים ועוד. היריד יתקיים לצד תפריט שווה שיצא מהטארק של "פלורה בחווה" הכולל מגוון סלטים, כריכים, קינוחים, מאפים, קפה, משקאות מיוחדים בפחיות של חצי ליטר (תה בטעמים עם כדורי בובה, מאצ'ה, קפה קוריאני, שייקים ועוד) וכמובן גם יינות וקוקטיילים טעימים להרמת האווירה. התפריט כולל מגוון מנות ללא גלוטן וטבעוניות.

המקום כשר עם תעודה בהשגחת הרבנות המקומית. תובת: חוות הסוס, מושב שדה משה

לעדכונים ופרטים נוספים לחצו כאן/


"קפה פלורה במושב", הסניף החדש של רשת עגלות קפה "קפה פלורה" שנפתח לאחרונה במשתלת "רואים ירוק" בכניסה למושב שתולים (סמוך לגן יבנה ואשדוד), מקיים גם הוא יריד שבועות באווירת חג משגעת. היריד יתקיים ביום שישי הקרוב 7/6 בין השעות 08:00-14:30 וביום ראשון 9/6 בין 15:00-19:00 ויציע מגוון רחב של דוכני בוטיק עם אומנות מקומית ביניהם תכשיטים, כלי קרמיקה, נרות ריחניים בעבודת יד, יצירות בטון ואפוקסי, כלי נוי מגבס אקרילי, עבודות עץ ייחודיות ועוד.

כל הטוב הזה לצד תפריט עשיר וחגיגי לרגל שבועות הכולל כריכים, סלטים עם גבינות ייחודיות, עוגות גבינה ומאפים מיוחדים, מגוון משקאות קפה בפחית חצי ליטר, מגוון רחב של קינוחים ומאפים ללא גלוטן ממאפיית בוטיק מקומית. במיוחד לבאי היריד: כוס יין ב- 20 ש"ח ומקבלים את הכוס במתנה הביתה.

המקום כשר. כתובת: משתלת רואים ירוק, מושב שתולים

לעדכונים ופרטים נוספים לחצו כאן

גד שמח

חג השבועות מתקרב, ואיתו הארוחות המשפחתיות המבוססות על טהרת האירוח החלבי. במחלבות גד החליטו להקל על מלאכת האירוח והשיקו את המארז המושלם לבית, לפיקניק או מתנה למארחים, בשיתוף פעולה ראשון עם רשת הסופרים מבית וולט-  Wolt Market.

מחלבות גד ייצרו מארז חג ייחודי, הכולל 6 סוגי גבינות וחמאה, מפת נייר לסידור הפלטה המושלמת וחוברת מתכונים מיוחדת לשבועות, עם מתכונים של לייזה פאנלים. את המארז ניתן להזמין בוולט מרקט בכל ימות השבוע ובשעות גמישות באפליקציית וולט.

למארז נבחרו 6 סוגי גבינות האהובות ביותר וחמאה: פטה כבשים מסורתית 20%, קאשקבל 26%, צ'דר 36%, גבינת ברי צרפתית, החמאה האיטלקית המלוחה החדשה של גד, מנצ'גו פרוס 39% וגאודה בקר משולשים. בנוסף יכיל המארז מפת נייר שתשלים את חווית האירוח, לצד חוברת מתכונים מיוחדת לשבועות.

את המארז ניתן להזמין באפליקציית וולט ב- Wolt Market במחיר של 149.90 ₪.

צילומים: יחצ, הילה דפנה

להצטרפות לקבוצות הווטסאפ של חדשות מחולון , בת ים ,ראשון לציון, אזור, נס ציונה, באר יעקב-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בווטסאפ בנושאי: בריאות, בטחון, פלילים, נדל"ן, פנאי וטיולים ועוד..-לחצו כאן

להצטרפות וקבלה של כל קבוצות הווטסאפ של חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצות הפייסבוק של חולון, בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן