כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בחורים רעים: הכל או כלום

כל הפרטים על הסרט שיועלה היום לאקרנים בטור מיוחד של רועי פרסול

Will Smith and Martin Lawrence star in Columbia Pictures BAD BOYS: RIDE OR DIE. Photo by: Frank Masi

בחורים רעים: הכל או כלום

וויל סמית ומרטין לורנס חוזרים לגלם את צמד הבלשים ממיאמי בפעם הרביעית. צמד הבחורים הרעים האהוב חוזר למושב הנהג עם סרט אקשן באוקטן גבוה יחד עם הומור פרוע אבל הפעם עם תפנית: הטובים ביותר של מיאמי כעת במנוסה.

בעלילה: כאשר קפטן האוורד מואשם על לא עוול בכפו בפרשיית סמים הנפרשת לאורך שנים, הבחורים הרעים נשבעים לנקות את שמו. אך ככל שהם מתקרבים לגילוי האמת, גם מייק ומרכוס מופללים– עכשיו הם עצמם מבוקשים ובמקביל עם פרס כספי על ראשם שהוציא קרטל הסמים. נרדפים על ידי המשטרה, מסומנים על ידי קרטלים וניצודים על ידי כל כנופייה בעיר.

על מלאכת הבימוי אחראים פעם נוספת עאדיל אל ארבי ובילאל פלאח, שהביאו לנו את הסרט הקודם, "בחורים רעים לתמיד (Bad Boys For Life) ". צמד הבמאים נבחרו למלא את מקומו של מייקל ביי שביים את שני הסרטים הראשונים בסדרה.

בסרט החדש אנו פוגשים את מרקוס ומייק בתסבוכת הכי גדולה אתה התמודדו עד כה. הסרט מתחיל בנסיעת מרדף בה מייק נוסע מהר מדי עבור מרקוס, שמקבל בחילה ומתחנן לעצור לקנות סודה. במכולת, מרקוס מתפתה לקנות גם משהו לאכול, ונקלע לשוד. הפושע המסכן לומד מהר מאוד עם מי יש לו עסק, כאשר מייק יורה לו ברגל.


בהמשך הסרט, מייק ומרקוס לומדים מצפייה במשדר חדשות כי הקפטן שלהם לשעבר, קונרד האוורד (ג’ו פנטוליאנו), היה שוטר מושחת שעבד עם קרטל סמים במשך שנים. האוורד מצא את מותו בסרט הקודם, וצמד השוטרים משוכנע שמדובר בשקר, ושמישהו מנסה להפליל את האוורד לאחר מותו.

השניים מקבלים הודעת וידאו שצילם הקפטן כשהיה עוד בחיים, בה הוא מבקש מהם לטהר את שמו ולמצוא את האשמים האמיתיים. כעת שני הגיבורים נקלעים לקנוניה בעצמם, והופכים משוטרים לנמלטים מהחוק.

הסרט הרביעי צפוי להביא לשיא עבור סדרת הסרטים, שכן יותר מסביר שיהפוך אותה לפרנצ׳ייז השווה מיליארד דולר. שלושת הסרטים הקודמים גרפו יחד 841 מיליון דולר, ועל הסרט להרוויח סכום די סולידי כדי להגיע למספר הנחשק.

סמית סיפר שהכימיה עם לורנס מגיעה משלושים שנה של כבוד הדדי. "שנינו התבגרנו וחווינו הרבה בחיינו אז כשאנחנו מתאחדים כמות הכבוד והאכפתיות תמיד שם – זו הדרך היחידה לעבוד. הייתה לנו הזדמנות ליצור את הסרט השלישי פעמים רבות לאורך השנים אבל רק כאשר הכוכבים הסתדרו עבור הסרט הקודם 'בחורים רעים לתמיד' הרגשנו שמשהו בנו נפתח, ראינו את הדמויות בצורה רעננה – הצדדים במערכת היחסים שלהם שלעולם לא ישתנו והמקומות החדשים אליהם אפשר לקחת את הדמויות."

אל צוות השחקנים מצטרפים ונסה הדג’נס,ריי סיהורן, אלכסנדר לודוויג וטיפאני האדיש, שהגיעה לאחרונה לביקור תמיכה בישראל.

בימוי: עדיל & בילאל. הפקה: ג'רי ברוקהיימר. תסריט: כריס ברמנר, וויל בילאל

שחקנים:

וויל סמית, מרטין לורנס, ונסה הדג'נס, אלכסנדר לודוויג, פאולה נונייז וג'ו פנטוליאנו.

אורך הסרט: 114 דקות.

ארה"ב, 2024. הסרט מופץ על ידי פורום פילם ויגיע לבתי הקולנוע ב-6.6.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן