כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חג שבועות הוא החג עם המטעמים המגוונים מבין חגי ישראל

הטור של מיכל ברוטפלד

בחג זה השולחן מתמלא בשלל תנובת השדה, המתכונים למאכלי השבועות אינסופיים ובשילוב חדוות יצירה ומקוריות אפשר לחגוג בארוחות טעימות במשך שבועות רבים. אבל מכיוון שהחג קצר, מצטמצם התפריט לרוב לבנאלי והמוכר הכולל צלחת גבינות, פשטידות ומאפים,  פסטה בליווי יין לבן ולקינוח עוגות גבינה. בחרתי עבורכם את המוצרים שיעשו לכם קצת צבע בשולחן: 

חלק ב'

  ומחלבות גד משיקים מארז מושלם לשבועותWolt Market

בכדי להקל על מלאכת האירוח חברו מחלבות גד לרשת הסופרים וואלט מארקט והשיקו מארז לבית, לפיקניק או מתנה למארחים. זהו שת"פ ראשון בין שתי החברות.

המארז כולל 7 סוגי גבינות: פטה כבשים מסורתית 20%, קאשקבל 26%, צ'דר 36%, גבינת ברי צרפתית, החמאה האיטלקית המלוחה החדשה של גד, מנצ'גו פרוס 39% וגאודה בקר משולשים. בנוסף מפה מנייר קרפט שניתן לפרוס על השולחן ולהניח את הגבינות . בנוסף ספר מתכונים מיוחד לשבועות, עם מתכונים של לייזה פאנלים, את המארז ניתן להזמין בוולט מרקט בכל ימות השבוע ובשעות גמישות באפליקציית וולט.


המלאי מוגבל. מגוון המוצרים זמינים ברשתות השיווק השונות

חברת דנשר המתמחה בייצור, יבוא, שיווק והפצה של מותגי מזון מרחיבה את מותג הבישקוטים – בונומי ומשיקה במהדורה מוגבלת, מוצר חדש תחת המותג בונומי בישקוטים  500 גרם המתאים לעוגת הטירמיסו . החבילה מכיל 5 חפיסות של 100 גרם. בכל רשתות השיווק והמזון הנבחרות.

אסם נסטלה מרחיבה את סדרת בייגלה פיטנס (Fitness)  ומשיקה מהדורה חגיגית, בייגלה פיטנס כרובית! חטיף אפוי המשלב את ערכי פיטנס בבייגלה טעים שמכיל דגנים מלאים וכרובית כ-120 קלוריות במנה (30 גרם). המוצר יהיה זמין במהדורה מוגבלת ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות. תכולה: 150 גרם

כרמית משיקה מחדש את סדרת החטיפים לנשנוש תחת המותג כרמית מיקס MIX. המוצרים החדשים במתכונים משופרים באריזות חדשות ובצורות ייחודיות. הסדרה כוללת שישה טעמים: מיקס כדורים מצופים שוקולד חלב, מיקס כדורים מצופים שוקולד חלב ולבן, מיקס כוכבים מצופים שוקולד חלב ולבן, מיקס בייגלה מצופה שוקולד חלב, מיקס בייגלה מצופה שוקולד לבן ומיקס קורנפלקס מצופה שוקולד חלב. כל המוצרים במשקל 55 גרם, בכשרות בד"צ עדה חרדית וזמינים לרכישה בכל החנויות ברחבי הארץ.

טחינת אל ארז משיקה סדרת מוצרים חדשה – טחינה גולמית מעודנת וטחינה גולמית מלאה מעודנת, שתיהן בבקבוק לחיץ, במרקם עדין במיוחד, המתאים לשימוש וצריכה בצורתו הגולמית וללא כל צורך בהכנה.

הטחינה המעודנת החדשה, עשויה מ- 100% שומשום מובחר, שעבר קלייה איטית וטחינה מיוחדת, המעניקים לה מרקם עדין וקטיפתי המתאימה לזילוף על סלטים, כריכים, אנטיפסטי, בשרים ועוד.

את הארוחה החלבית של החג יוכלו ללוות מבחר יינות ומשקאות חדשים:   

יקב ברקן משיק את  שרדונה 'W'  בציר 2022  שרדונה אלגנטי מחלקות נבחרות בגליל העליון. זהו יין עשיר ומרוכז, עם ניחוחות פרי הדר ופרחים לבנים, וניל, אגוזי לוז ועץ אלון קלוי. מ- 2 כרמים בגליל העליון: עין זיתים וריחן , גובה הכרמים: כ 700 מ׳. זמן וטמפ׳ תסיסה: הענבים נבצרו בבציר ידני בשעות הבוקר המוקדמות, נסחטו בעדינות, תססו במיכל והועברו להמשך יישון על שמריהם בחביות עץ אלון צרפתי בנפח של 500 ליטר. בחנויות היין הנבחרות ובאתר BLEND.

רקנאטי ספיישל רזרב לבן – יין עשיר ומורכב במיוחד, גוף בינוני-מלא, חומציות מאוזנת ומנעד רחב של פירות גלעין לבנים וצהבהבים עם סיומת מינרלית טהורה ומובחנת. יינות הדגל של יקב רקנאטי מבטאים את המיטב בכל שנת בציר מחלקות כרם יוצאות דופן באיכותן, ומהם יוצרים הייננים יינות מופתיים שמבטאים באופן מיטבי את היקב, הבציר והטרואר המקומי. בחנויות היין המובחרות

חברת שקד השיקה לאחרונה שני יינות לבנים הממשיכים את קו היינות הכשרים של המותג הפורטוגלי פורטה 6 .רזרבה לבן – יין שנוצר במיוחד עבור השוק הישראלי. מדובר ביין בעל גוון זהוב בהיר וניחוחות של פרי הדר ופירות טרופיים. מאוזן היטב ומשלב רעננות רבה עם פרי ומינרליות עדינה.

פורטה 6 וינו ורדה כשר תוספת חדשה לסדרה הכשרה של פורטה 6. לאחר שכבר היה קיים בגרסה הלא כשרה. קלאסי, קל וצעיר, ארומאטי ומרענן מאוד עם טעמים פירותיים ומתיקות טבעית עדינה מאוד ומאוזנת.בחנויות היין המובחרות

משקה האורנג'דה של חברת יפאורה  מרחיב את המשפחה עם סדרת בקבוקים אישיים מזכוכית בטעמים האהובים של תפוז, פירות הדר ותפוז. אריזות: בקבוק משפחתי (1.5 ליטר) ובקבוק זכוכית (330 מ"ל) כשרות: מ.רובין, מהדרין רחובות. ברשתות השיווק, חנויות הנוחות, הקיוסקים והפיצוציות הנבחרות.

משקאות בוסט של תנובה נמכרים בבקבוקונים של 100 מ"ל כל אחד, ומבוססים על  מיצי פרי או ירק, ומכילים רכיבים פונקציונאליים בין היתר ג'ינג'ר, כורכום, גוארנה, סלק או מאצ'ה.  כל 'BOOST' מכיל רכיבים תזונתיים ייחודיים, שהם המניע העיקרי לצריכת המוצר. במקררים ברשתות המזון, בחנויות נוחות ובנקודות המכירה ברחבי הארץ. כל המוצרים בכשרות בד"צ בית יוסף.

סטארופרמן, בירה פרימיום צ'כית המובילה בעולם, משיקה מארז בירות חדש לקראת עונת הקיץ. כולל 5 בקבוקים בנפח 330 מ"ל של בירת סטארופרמן, לצד כוס בירה ייחודית וממותגת . בירת הפרימיום סטארופרמן (Staropramen) הצ'כית קיימת למעלה מ-154 שנה ומיוצאת למס' רב של מדינות בעולם. סטארופרמן היא בירת פרימיום בסגנון פילזנר צ'כי מסורתי, שנרקח תוך שימוש במרכיבים המשובחים ביותר, כולל כשות צ'כית פרימיום המספקת ארומה משובחת, מעט פירותית וטעם מאוזן ומרענן. 5% אלכוהול. להשיג בחנויות יין וברשתות שיווק נבחרות.

פתרונות אירוח לארוחת החג ניתן למצוא ברשת סלבריישן – רשת החנויות הגדולה בישראל בתחום האירוח והאירועים- המשיקה קולקציית שבועות הכוללת מיתוג אישי. ליין אלגנטי בגוונים של לבן, זהב וחום, משתלב עם כלים מתכלים, ראנר חגיגי וקישוטי שולחן מעוטרים בזהב. בנוסף משתלב גם הליין הכפרי הכולל עיצוב שחור לבן, הדפס "פרה" שמשתלב יפה עם חבילות חציר ושיבולים.  לרשת 10 סניפים ברחבי הארץ. לכניסה לאתר לחצו כאן

צילומים – יח"צ

להצטרפות לקבוצות הווטסאפ של חדשות מחולון , בת ים ,ראשון לציון, אזור, נס ציונה, באר יעקב-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בווטסאפ בנושאי: בריאות, בטחון, פלילים, נדל"ן, פנאי וטיולים ועוד..-לחצו כאן

להצטרפות וקבלה של כל קבוצות הווטסאפ של חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצות הפייסבוק של חולון, בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן