כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כתב אישום כנגד נאשם שביצע מעשה מגונה בקטינה שלקח "טרמפ"

כל הפרטים בחדשות goitem

פרקליטות המדינה הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד אלירן (שם משפחה אסור בפרסום) תושב היישוב ענב, בגין מעשה מגונה בקטינה בת 15, אשר אסף ברכבו, נגע בגופה שלא בהסכמתה, צילם אותה וגזר תלתל משערה כדי להשאיר לו "מזכרת".

על פי כתב האישום שהוגש על ידיד עו"ד דנה אלון מפרקליטות מחוז מרכז, הנאשם הבחין בקטינה סמוך לצומת תפוח, והציע לה טרמפ לכיוון ירושלים.

במהלך הנסיעה, שאל הנאשם את הקטינה שאלות אישיות, לרבות בעניין גילה והיא השיבה לו כי היא בת 15. בהמשך החל לשאול אותה שאלות בעלות אופי מיני, בין היתר שאל האם קיימה יחסי מין, האם נוגעת בעצמה ושאלות אודות ידיעותיה על איבר המין הגברי והאם היא שומרת נגיעה – לכך השיבה הקטינה בחיוב.

בהמשך הנסיעה נגע הנאשם בגופה של הקינה מספר פעמים מעל לבגדיה, ברגליה, בחזה וכן ליטף את שערה. הקטינה חששה מן הנאשם וניסתה להתרחק ממנו ככל יכולתה תוך שהיא נצמדת לדלת מושב הנוסע, אך הנאשם לא חדל ממעשיו.

בשלב מסוים ביקש המשיב מהקטינה לחתוך תלתל משיערה, על מנת שיהיה לו למזכרת. הקטינה השיבה כי אינה מעוניינת, אך הנאשם התעלם מתגובתה, שלף סכין יפנית וניסה לחתוך תלתל משיערה תוך כדי נהיגה. משלא הצליח, הורה לקטינה לחתוך בעצמה, תוך שהוא אוחז בידה ומכוון אותה לתלתל באורך בו הוא חושק. בנוסף, צילם הנאשם את שערה של הקטינה בטלפון הנייד שברשותו. משהתקרבו לאזור עירוני סמוך לירושלים, ניצלה הקטינה את העובדה שהנאשם עצר ברמזור אדום באחד הצמתים ונמלטה מן הרכב.


כתב האישום מייחס לנאשם עבירה של מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים שלא בהסכמתה החופשית.

לצד כתב האישום, הוגשה כנגד הנאשם בקשת מעצר עד תום ההליכים וכן בקשה לחילוט רכבו אשר שימש לביצוע העבירה.

להצטרפות לקבוצות הווטסאפ של חדשות מחולון , בת ים ,ראשון לציון, אזור, נס ציונה, באר יעקב-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בווטסאפ בנושאי: בריאות, בטחון, פלילים, נדל"ן, פנאי וטיולים ועוד..-לחצו כאן

להצטרפות וקבלה של כל קבוצות הווטסאפ של חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצות הפייסבוק של חולון, בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן