כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בלב המגרש: טורניר קט-רגל לזכרו של אלון שמלי ז"ל

לזכרו של המורה לספורט האהוב של בית הספר

בלב המגרש: טורניר קט-רגל לזכרו של אלון שמלי ז"ל
טורניר קט-רגל הראשון לזכרו של המורה לספורט האהוב של בית הספר, אלון שמלי ז"ל. אלון, נרצח השנה בפיגוע טרור במצרים והשאיר חור עמוק בלבבות תלמידי ומורי בית הספר. שי, המורה לספורט שהצטרף השנה אל הצוות החינוכי, יזם ואירגן טורניר קט-רגל בהשתתפות תלמידי שכבות ה'-ו'. חייו של אלון סבבו סביב הכדורגל- הוא אימן ילדים בהפועל ת"א והיה מעריץ מושבע של ענף הספורט הפופולארי ברחבי העולם.
לאחר עונה ארוכה של משחקים מותחים מלאים במהפכים ובשערים, העפילו לגמר הטורניר כיתות ו1 ו-ו2. הדרבי של כיתות ו' לא אכזב. קצב המשחק היה מהיר, מותח ורווי באירועים. אדרנלין מלא! ביציע המשחק, היה מרגש לראות את כלל "קהילת ראשונים" משתתפים, מריעים ומעודדים. ללא יוצא מן הכלל: כולם היו: הצוות החינוכי, ההורים, הצעירים של כיתות א' ועד הבוגרים של כיתות ו'. מרגשת ובולטת במיוחד הייתה נוכחותם של משפחתו של אלון ז"ל: ההורים, האחים ואשתו מור.
אגב, בתום משחק הגמר, כיתתה של המחנכת עידית, כיתה ו'2, גברה 2:4 על כיתה ו'1, של המחנכת אילנית וזכתה בגביע הראשון של טורניר אלון. שתי הנבחרות, שהגיעו אל המעמד הראוי, גרפו מחמאות רבות לאחר שהציגו משחק ספורטיבי, מקצועי ובעיקר מרתק. חשוב לציין, שלאורך הטורניר כלל התלמידים שהשתתפו, שמרו על משחק הוגן ולמדו לנצח בהגינות ולהפסיד ביושר. אותם ערכים שאלון ז"ל דאג לטפח ולהטמיע בקרב הילדים הצעירים. במקום השלישי, זכתה כיתה ה3 של המחנכת ורוניק.
הסתיים הטורניר הראשון לזכרו של אלון ז"ל, אבל זוהי בעצם התחלתה של מסורת ודרך נוספת להנצחתו בנוף בית הספר, כחלק מהכרת תודה והוקרה על פועלו לטובת תלמידי וצוות בית הספר. אלון ז"ל יישאר חקוק בליבנו וגם בלב מגרש הכדורגל, הענף שהיה קרוב כל כך לליבו של אלון.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן