כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מציעים לכם איכות חיים: ורידנון מזמינה למתחם RELAXATION ייחודי שיתקיים בפסטיבל ה-wellness 

בסוף השבוע הקרוב, 13-14.6.24, יתקיים במרכז תרבות 'תאו' בהרצליה פסטיבל הוולנס המסורתי - WellFest 2024

השנה תשומת לב מיוחדת תוקדש בפסטיבל גם להעלאת המודעות לאיכות השינה, אחד התהליכים הביולוגיים החיוניים בחיינו. לראשונה, יארח הפסטיבל מתחם  RELAXATION ייחודי של ורדינון, הרשת המובילה בתחום הלבשת הבית והלייף סטייל.

מתחם ה-RELAXATION של ורדינון יציע לבאי הפסטיבל פינת רביצה ומנוחה קסומה בה יוכלו להתרענן, להתכרבל, לתפוס תנומה קלה ופשוט לנוח ולטעון מצברים. במתחם יחכו למבקרים מיטות נוחות המאובזרות בכל מה שצריך להבטחת חוויית שינה איכותית ונעימה:

– מצעי כותנה מצרית המעניקים תחושת קרירות התורמת לשינה טובה. המצעים עומדים בתקן הבינלאומי OEKO-TEX® המעיד על מוצרים בטוחים לשימוש ללא שאריות כימיקלים וחומרים מזיקים הפוגעים בבריאות או בסביבה.

– מצעי פרקל, גם הם עם חותמת תקן OEKO-TEX® . המצעים עשויים מבד 100% כותנה סרוקה באריגת פרקל בצפיפות של 180 חוטים לאינץ' ועוברים תהליך ריכוך מיוחד היוצר בד אוורירי ונושם.

– כריות פרינסס גרייס 100% כותנה במילוי מיקרופייבר המדמה פלומה הכריות תפוחות במיוחד, נעימות ורכות ומספקות תמיכה טובה בצוואר ובראש.

– שמיכות סאטן העשויות 100% כותנה סרוקה באריגת סאטן שגורמות לשמיכה להחזיק לאורך שנים. אריגת הסאטן מעניקה תחושת קרירות, רכות ומסייעת לשינה איכותית ומפנקת.


גיל גרשון, מנהל מחלקת שיווק ואיקומרס בורדינון: "שינה איכותית מחזקת את המערכת החיסונית, משפיעה על היכולת הקוגניטיבית, המוטורית והרגשית שלנו. לצערנו, בעקבות אירועי ה-7.10 ומלחמת 'חרבות ברזל' המתמשכת חוויית השינה של ישראלים רבים נפגמה מאוד". והוא מוסיף: "אנו בורדינון פועלים במסירות רבה כמעט 100 שנים בכדי להעניק ללקוחות שלנו את מוצרי הלבשת הבית הכי טובים שיש, בדגש על שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, בדים איכותיים המווסתים את טמפרטורת הגוף ומגנים בפני אלרגנים. על כן, החיבור של המותג עם ערכי פסטיבל הוולנס WellFest 2024 היה טבעי ומתבקש עבורנו ואנו שמחים לקחת חלק באירוע ייחודי זה כי בימים אלו יותר מתמיד, כולנו צריכים לשמור על הבריאות שלנו, בריאות הגוף ובעיקר הנפש".

יום חמישי, 13.6.24 בין השעות 16:00-22:00

יום שישי, 14.6.24 בין השעות 08:30-17:30

תאו מרכז תרבות, וינגייט 168 הרצליה

הכניסה חופשית

*מבקרי הפסטיבל נהנים מ-10% הנחה על מגוון מוצרי ורדינון בנוסף לכל המבצעים הקיימים.

בתוקף עד 30.6.24 ו/או עד גמר המלאי

צילומים: שירה רז, תמי בר שי, יח"צ,

להצטרפות לקבוצות הווטסאפ של חדשות מחולון , בת ים ,ראשון לציון, אזור, נס ציונה, באר יעקב-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בווטסאפ בנושאי: בריאות, בטחון, פלילים, נדל"ן, פנאי וטיולים ועוד..-לחצו כאן

להצטרפות וקבלה של כל קבוצות הווטסאפ של חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצות הפייסבוק של חולון, בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן