כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עושים גלים בפארק המים שפיים

הטור של רואי פרסול

אין כמו זיכרונות ילדות. עברו שלושים שנה וזה מרגיש לי כמו אתמול. אני זוכר איך כל חופש גדול הייתי מחכה ליום הזה שנוסעים לפארק המים שפיים. יום לפני כבר כל הבית בהכנות ואריזות כאילו שמחר נוסעים לחו"ל. ואז הנסיעה הארוכה מדי באוטו (לאיזה ילד הנסיעה לא מרגישה ארוכה מדי כשהוא מפנטז על המגלשות והבריכות?!) וכשכבר מגיעים, אין אפילו סבלנות ללכת עם ההורים כדי להתמקם תחת איזו שמשיה. שהם יתעסקו בלוגיסטיקה, אני ואחי כבר בתור למגלשות.

כן, זה קרה פעם אחת בכל קיץ והיה, מבחינתנו הילדים, אז בשנות התשעים, אירוע שהיום היה נמדד בסדר גודל של נסיעה לחו"ל, לא פחות. ההתרגשות בימים שלפני, החלומות על המגלשה המהירה ביותר, החישובים איזה תור יתקדם יותר מהר כי חייבים להספיק להגיע לבריכת הגלים כל שעה עגולה. כמה התלהבנו מבריכת הגלים, מהטכנולוגיה הזאת שמצליחה להפוך בריכה רגילה לים! לא פחות, ומי מאיתנו יגיע הכי קרוב אל הקיר ממנו מתחילים הגלים, עד שהמציל ייתן שריקה שתחזיר אותנו אחורה. איזו תמימות, איזה שטויות, כמה כיף.

ואז התבגרתי, התגייסתי, פארקי מים הפכו לזיכרון ילדות, ואת הבריכה החליף הים, הבילוי האולטימטיבי שלי עם החבר'ה כל קיץ. 20 שנה לא ביקרתי בשפיים, עד שנולדו הקטנטנים.

כי מהילד הזה שהיה חייב להספיק את כל המגלשות כולל זאת עם האבובים, לטבול בכל הבריכות, לאכול ארטיק פעם בשעה לפחות ולהישרף בשמש ככה שבשבועיים הקרובים יתחלף לי כל העור בכתפיים (לא היתה אז מודעות כזאת לנזקי השמש, להזכירכם) הפכתי לאבא שיש לו ילד כזה. ואז נולד לי עוד אחד.

אז חזרתי לפארק המים שפיים, שבילדות נראה לי ענק כמו פארק של דיסני בארצות הברית, וגם היום – עם חמישים דונמים של מגלשות מים, בריכות ובריכת גלים, מסלולי אבובים, אזורי ישיבה מוצלים, מתחמים ואטרקציות ייעודיות למגוון רחב במיוחד של גילאים והעדפות בילוי, מרגוע ועד אקסטרימי – מרגיש לי מספיק ענק כדי להעביר שם יום שלם, עד שהעור באצבעות יראה כמו גלי ים.


אז נכון, הפארק הזה זקן לפחות כמוני, אבל לא מפסיק להתחדש. כבר בכניסה ראיתי שכמעט ואיני מזהה את פארק ילדותי, ושאטרקציות רבות וחדשות הצטרפו לפארק. מתחמים מותאמים לפעוטות, מגלשות מקוריות ומיוחדות, רגועות ועד אקסטרימיות, מסלולי אבובים לגלישה לבד וגם בזוגות, בריכות מוצללות בחלקן ובריכת הגלים הגדולה בישראל, שתפתיע במהלך חודש יוני בהפעלת גלים ארוכה מהרגיל. הפארק מרווח מאוד וכולל אזורי ישיבה מוצלים ומונגשים, וניתן להזמין אוכל מהמזנונים באמצעות קוד QR, ופשוט לאסוף אותו כשהוא מוכן.

בשפיים מפוזרים מתחמי אוכל חדשניים עם היצע גדול של שתייה, מאפים, כריכים ונשנושים, ארוחות מלאות וקינוחים מפנקים. ההגשה – בכלים מתכלים. כדי להנעים את הביקור, כמות המבקרים היומית בפארק מוגבלת, לכן יש להזמין כרטיסים מראש, טרם ההגעה – בהתאם לתאריכים בהם הפארק פתוח לקהל הרחב. 

במרכז הפארק מתחם מגלשות ענק וצבעוני, ריינבו סליידס, בו ארבעה עשר מסלולי גלישה חווייתיים במיוחד החל מגיל שבע ומעלה, המצמצם את התורים למינימום, בריכת הגלים הגדולה בישראל, ספינת פיראטים גדולה ומקורית, ממנה יוצאות שש מגלשות ותותחי מים אל בריכה גדולה, שמוצללת בחלקה, ארבעת מגלשות רייסר על גלשן מיוחד, מגלשת סופה מהירה במיוחד לגילי 12 ומעלה, מגלשות קמיקאזה – מגלשות אקסטרים מהירות במיוחד לגילי 10 ומעלה ומגלשה מפותלת במסלול סלאלום מרגש לילדים מגיל ארבע וגם למבוגרים.

מגלשות ומסלולי האבובים כוללים את פנטזיה, שייט אבובים זוגי במסלול חשוך עם אפקטים מיוחדים במהלך הגלישה לגילי 5 ומעלה ואת קרייזי קונס, מגלשת אבובים יחידה מסוגה בישראל – בה עולים, מתהפכים וממשיכים, 3 פעמים!

לצעירים מחכים מתחמים ייעודיים, דוגמת עולם הילד, המותאם לגילי שנתיים ומעלה, שמעוצב כחוף ים קאריבי עם מזרקות, המתוזמנות בהתאם למוזיקה ולתאורה, ברז מים ענק, מגלשות, מתקני משחקים, בריכת פעוטות, המעוטרת בדמויות מעולם המים ועוד, ומתחם ג'ונגל לפעוטות ולילדים מגיל שנה ועד שמונה, בו 700 מ"ר של מזרקות, חיות משפריצות, מנהרות מים ומתקנים ייחודיים ומשעשעים.

במיוחד בשביל הקטנטנים שלי נולד עולם הילד: מתחם רועש ורטוב שהוציא מהילדים צהלות של אושר, במיוחד בכל פעם שהם הצליחו לצלוף לי לתוך העין שפריץ של מים. 

עולם הילד, המותאם לגילאי שנתיים ומעלה, מעוצב כחוף ים קאריבי עם מזרקות המתוזמנות למוזיקה ולתאורה, ברז מים ענק, מגלשות, מתקני משחקים, בריכת פעוטות המעוטרת בדמויות מעולם המים ועוד, ומתחם ג'ונגל לפעוטות ולילדים מגיל שנה ועד שמונה, בו 700 מ"ר של מזרקות, חיות משפריצות, מנהרות מים ומתקנים ייחודיים ומשעשעים. נהניתי כל כך ששכחתי לכמה רגעים שאני מבוגר. קפצתי על ספינת הפיראטים, נכנסתי לכל המגלשות והשפרצתי על כמה ילדים שהיו בסביבה, אבל נשבע לכם שהם התחילו.

מחיר מוזל למזמינים דרך האתר, חובה להזמין מקום מראש, מספר המקומות מוגבל

שעות פתיחה: 9:00-16:00.

פארק המים שפיים מונגש וממוקם בצמוד לקיבוץ שפיים, עם מתחם חניה מוסדר.

קרדיט: Modern Talking

להצטרפות לקבוצות הווטסאפ של חדשות מחולון , בת ים ,ראשון לציון, אזור, נס ציונה, באר יעקב-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בווטסאפ בנושאי: בריאות, בטחון, פלילים, נדל"ן, פנאי וטיולים ועוד..-לחצו כאן

להצטרפות וקבלה של כל קבוצות הווטסאפ של חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצות הפייסבוק של חולון, בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן