כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ראיון מיוחד עם ד"ר ויקטור חדד

דווקא בגלל הקורונה חשוב לבצע יותר ביקורות

ד"ר ויקטור חדד מכהן בתפקיד מנהל המחלקה הוטרנירית בעיריית חולון.

בעקבות הכתבות שהעלנו לאחרונה בדבר תפיסת בשר מקולקל או פג תוקף במספר מסעדות ומרכולים בעיר חולון ביקשנו לראיין את ד"ר ויקטור חדד לראיון מיוחד.

1.מי עושה ואחראי לביקורות שנערכות בבתי העסק בחולון.

הביקורות הם של עיריית חולון תחת המחלקה הווטרינרית.המנחה המקצועי שלנו והתוכנה שאיתה אנו עובדים היא של משרד הבריאות.

כל ביקורת שאנו עושים מועברת ישירות למשרד הבריאות,הרשות מקבלת תקציב ממשרד הבריאות עבור העבודה שלה אם בעבר היינו תחת משרד החקלאות היום אנו תחת משרד הבריאות.


2.איך מתבצע הפרסום?

מבחינת צורת הפרסום לפעמים זה מבלבל מכיוון שאת הביקורות אנו עושים כנציגים של משרד הבריאות ולא משרד הבריאות בעצמו.

רצף הביקורת והפרסומים שפורסמו שבוע שעבר קשור לכמות החריגה שתפסנו ומי שאחראי לפרסום המסעדות הוא משרד הבריאות אנו בעירייה לא מפרסמים את בעלי העסקים שאנו תופסים .

כעת לאחר הפרסומים בעלי העסקים יותר מודעים ונזהרים לא להחזיק סחורה לא בתוקף.זה שמשרד הבריאות פרסם את שמות המסעדות אולי יזהיר אותם ואת האחרים להבא.

3.האם הקורונה שינתה את צורת העבודה שלכם?

לא הפסקנו לרגע גם בקורונה לבדוק ולעשות ביקורות מכיוון שדווקא בתקופה כזו עיסקי המזון פורחים וזה מחייב אותנו להגביר את הביקורת

מה שהשתנה היום הוא שאנו מתמקדים במסעדות אטליזים,ומכולות בעבר היינו בודקים יותר משאיות שנכנסות לעיר ואחר כך בודקים בשווקים עם כניסת חוק המזון החדש אנו לא עושים זאת יותר מכיוון שהסחורה מגיעה ישירות לשווקים ולא עוברת ביקורת דרכנו.

כעת אנו נכנסים למכולות מה שבעבר לא עשינו ,באחת הביקורות השמדנו 40 ק"ג במכולת מסויימת

4.איך הם בעלי המכולות מתייחסים לביקורות?

בתחום המכולות אנו יותר סלחניים לגבי הפרסום אך אם ישנה תפיסה אנו משמידים את הסחורה הלא תקינה

5.מה התפיסה הגדולה שלכם?

בעבר במפעלים תפסנו כטונה בשר לא בתוקף היום בסביבות ה150 ק"ג נחשב תפיסה גדולה .למשל 40 ק"ג שווה ל160 מנות בשר זה סדר גודל לא קטן

6.דוגמה למקרה שהכעיס אותך?

היינו במסעדה שראינו מוצרי פגי תוקף ואחד העובדים התוודה ואמר שציין בפני בעל הבית שיש סחורה מקולקלת והוא התעלם וזה נורא הכעיס אותנו.

7.מה המסר שלכם לבעלי העסקים ותושבי חולון?

מה שחשוב להדגיש שלא הפסקנו לרגע דווקא בעת הקורונה את הביקורות אנחנו לא שמחים להעניש או לזרוק סחורות. אנו שמחים להיכנס לעסקים שעובדים כשורה.

שאנו ניכנסים כעת יותר למכולות אנו חושבים על מעוטי היכולת ואנשים מהשכונה שקונים כדרך קבע במכולת שלא נבדקה מעולם אנו עושים שרות למען התושב שידע שהסחורה שהוא קונה היא נבדקה ותקינה.

לעוד כתבות שפרמנו בנושא:

השמדת מוצרי בשר במסעדת  "פינת הצלע"בחולון

השמדת בשר באיטליז מיטאו בחולון.

תגובת איטליז מיטאו לתפיסת הבשר.

השמדת בשר בשיפודי ציפורה וקינג גורג בחולון

תגובת מסעדת שיפודי ציפורה וקינג גורג לביקורת משרד הבריאות

עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem