כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הגנים יפעלו בימי שישי

למרות החלטת פורום ה15

חרף החלטת פורום ה-15: חולון וגבעתיים יפעילו את גני הילדים בימי שישי

חרף החלטת פורום ה-15:

עיריית חולון תפעיל את גני הילדים בימי שישי

6 ימים בשבוע: חרף החלטת פורום ה-15 של הרשויות העצמאיות לעבור לפעילות של 5 ימים בגני הילדים, עיריית חולון הודיעה הערב, כי היא החליטה להמשיך ולהפעיל את גני הילדים בשבוע עבודה מלא, הכולל גם את ימי שישי, וזאת בהתאם למתווה משרד החינוך.

בחולון סבורים, כי יש לעשות מאמץ בנושא לאחר תקופה ממושכת שבהם הילדים שהו בבית. בנוסף, להערכת מינהלי החינוך בשתי הרשויות, לא ניתן לקיים פעילות מרחוק לילדים כה צעירים ובכל מקרה, רובם של הגנים יוכלו לפעול 6 ימים גם אם עלולים להתעורר קשיים נקודתיים. 


ראש עיריית חולון מוטי ששון:  "הכי קל זה לעבור ל-5 ימי פעילות בגנים אבל אני לא מחפש מה שקל אלא מה שטוב לילדים ולהורים. סוף כל סוף חזרו הילדים לפעילות בגנים ואין צורך לשבש את השגרה שלהם ושל הוריהם, שחלקם אף חזר לעבודה וזקוק ליום שישי. העירייה נערכה בצורה טובה לקראת פתיחת הגנים וגם אם יתעוררו קשיים נקודתיים, נתמודד איתם ונשמור על בריאותם של הילדים, הגננות והסייעות".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן