כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מסעדה איטלקית חדשה וכשרה: 'פיאצה גרנדה'

טור הקולינריה מאת רואי פרסול

הכיכר הגדולה

במתחם שרונה בתל אביב – איפה שנפתחה ברעש גדולה המסעדה הצרפתית פושון, ונסגרה בקול ענות חלושה לאחר שהבעלים הבינו שהישראלים אוהבים להעמיס במאפייה שלהם קרואסונים ומאפים, ומתקשים לשלם ביוקר על עוגיית מקרון קטנה, כי מה לעשות, פה זה לא אירופה – נפתחה בימים אלו מסעדה איטלקית חדשה וכשרה: 'פיאצה גרנדה'. המסעדה מתמחה בהכנת פיצות נפוליטניות, פסטות וכמובן קפה איטלקי מקורי, ובתור חובב אוכל איטלקי קיוויתי רק לדבר אחד: שהכשרות לא תהרוס את הטעם, כמו שקורה לא פעם. כמה שמחתי להתבדות.

אז כן, אפשר להגיד שיש לנו חדשות טובות לשומרי הכשרות חובבי המטבח האיטלקי: מעכשיו תוכלו לאכול פיצה נפוליטנית אמיתית לצד מנות איטלקיות אמיתיות כמו: פסטות, דגים, קינוחים, קפה ועוד, ב"פיאצה גרנדה".

תוך כדי שנשנשתי מנות ראשונות כמו פולנטה, סלט קיסר וסביצ'ה דג ים (33-58 שקלים), סיפר לי ערן הרשקוביץ הבעלים שהשם "פיאצה גרנדה", (באיטלקית: "הכיכר הגדולה"), נבחר בשל הרחבה הגדולה שמחוץ למסעדה, המזכירה את האווירה השמחה והצבעונית במסעדות שברחובות איטליה ובכיכרותיה היפהפיות. מאחורי הקמת המסעדה עומדים הרשקוביץ ושף המטבח האיטלקי מנה שטרום, שחברו יחד והקימו מסעדה איטלקית כשרה בלב תל אביב שמתאימה לכל הגילאים ולכל סגנון של בילוי: משפחתי, רומנטי, חברי או עסקי.

לדברי הרשקוביץ, הקמתה של 'פיאצה גרנדה' היא גם סימן להתחלה של תקופה חדשה ושונה בחייו כיזם קולינארי. בזמן הסגר, הוא אומר, כשהמסעדות היו סגורות, התפנה לי זמן למשפחה והחלטתי שאני רוצה לשמר את הערך הזה בחיי. לכן בחרתי לפתוח מסעדה שתהיה כשרה מחד ומאידך תנגיש לתושבי תל אביב והסביבה את המטבח האיטלקי הנפוליטני, על כל גווניו, ותאפשר ליהנות מבילוי קולינארי איטלקי מקורי בלב תל אביב.


בבניית התפריט הכשר הוקדשה המון מחשבה ויצירתיות בבחירת מגוון מנות איטלקיות אותנטיות ומודרניות שיתאימו לטעמו של הקהל הישראלי. גולת הכותרת היא פיצות נפוליטניות אמיתיות, מבצק במתכון מיוחד, התופח במשך 72 שעות ונאפה בטאבון שיובא מהעיר נאפולי, בחום של 450 מעלות.

במקום מוגש גם קפה נפוליטני מקורי בחליטה ייחודית, המוכן במכונת קפה איטלקית מסורתית עם מנופים, מדובר במכונה היחידה מסוגה בארץ.

ומה עוד בתפריט?

פסטות טריות בהכנה במקום: פטוצ'יני פינג'י, רביולי סלק, פטוצ'יני סלמון, רביולי ארטישוק ירושלמי, ניוקי ערמונים ועוד (69-89 שקלים).

סלטים (59-63 שקלים), מנות דגים – סלמון ודניס (103-199 שקלים) ומגוון קינוחים מתוקים (32-52 שקלים).

האוכל טעים, המקום מפנק ומזמין, ולכם רק נשאר לעשות טיול רגלי אחרי הארוחה בגינות של שרונה היפה ולהרגיש בחו"ל.

'פיאצה גרנדה' – הכיכר הגדולה

רחוב קלמן מגן 5, (מתחם שרונה מרקט תל אביב)

שעות פתיחה:

ימים ראשון – חמישי 10:00 – 23:00 שישי – 10:00 – 15:30

שבת: : 20:45 – חצות

בכשרות הרבנות תל אביב.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן