כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עיריית חולון מסבסדת לתושבי העיר כרטיסי כניסה מוזלים לתערוכת פרידה קאלו

מדובר בהטבה שמוגבלת ל-5,000 כרטיסים עד גמר המלאי

עיריית חולון מסבסדת לתושבי העיר כרטיסי כניסה מוזלים לתערוכת פרידה קאלו

מחיר מסובסד – 58 שקלים לכרטיס

עיריית חולון מציעה לתושבי העיר בלבד כרטיסי כניסה מסובסדים במחיר 58 שקלים לכרטיס לתערוכת פרידה קאלו, שתוצג עד סוף הקיץ במתחם "הקובייה" שבמרכז הבילוי והפנאי לה-פארק בחולון. מדובר בעלות שמוזלת בעשרות שקלים מעלות הכרטיסים שנמכרים למי שאינם תושבי חולון. כל תושב רשאי לרכוש כרטיס אחד בלבד ונדרשת הצגת תעודת זהות בכניסה לתערוכה עם ספח שמעיד על מגורים בחולון.

התערוכה הבינלאומית המדוברת מוצגת לראשונה בישראל, ומציגה את סיפור חייה של פרידה קאלו – ציירת פורצת דרך ומשפיעה, שהפכה לאייקון אומנות ואופנה. התקופות השונות בחייה והסיפורים שמאחורי הציורים מקבלים בתערוכה ממד חדש ופורץ גבולות: ציורים שיוצאים מהמסגרת ומוצגים ב- 360 מעלות בין פינות וקירות, באמצעות הקרנה עוצרת נשימה שמעניקה פרספקטיבה חדשה. ציוריה של קאלו מצטרפים לסימפוניה של צלילים, ציטוטים, אורות וצבעים שמשולבים בתערוכה ומאפשרים חוויה רב-חושית ובלתי נשכחת.

התערוכה תתפרש על פני שטח של 1,000 מ"ר ותוצג עד תאריך 31.8.22 במתחם הבילוי והפנאי לה-פארק בחולון (פארק פרס – רח' מפרץ שלמה 66, חולון). במקום חנייה חופשית.


רכישת כרטיסים בקישור https://www.eventim.co.il/artist/%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%93%D7%94-%D7%A7%D7%90%D7%9C%D7%95/?affiliate=KL5#calendar-start=2022-06

יצוין, כי מדובר בהטבה שמוגבלת ל-5,000 כרטיסים עד גמר המלאי ועל כן, כל הקודם זוכה. פרטים נוספים גם באתר התערוכה הרשמי – www.FridaKahlo.co.il.

צילום באדיבות: הדרן יזמות והפקות ופורום הפקות

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן