כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הוגש כתב אישום נגד ג'ייסון עודה (30) מבת ים בגין רצח ילנה גרנברג ז"ל

"הנאשם רצח בדם קר את המנוחה, על לא עוול בכפה. וזאת לאחר תיכנון מראש, כשהוא מתכנן לשרוף את גופתה, במקום ציבורי."

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד ג'ייסון עודה (30) מבת ים בגין רצח ילנה גרנברג ז"ל.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין שחף קלינמן שמעוני עולה, שג'ייסון וילנה היו מיודדים ונהגו לבלות יחד. במהלך תקופת החברות, שנמשכה כארבע שנים, ביקש ג'ייסון מילנה מספר פעמים להפוך את הקשר בניהם לרומנטי, אך היא סירבה. בסוף חודש אוגוסט השנה, החליט ג'ייסון להמית את ילנה ולשרוף את גופתה, לכן הצטייד בסכין ובקבוקי בנזין. כעבור יומיים, הסיע ג'ייסון את ילנה מביתה שבראשון לציון למקומות שונים ברחובות, כשבסוף היום, השניים היו אמורים להגיע לדירת אחותה. בדרך לדירת אחותה, עצר ג'ייסון בחניון של תחנת הרכבת ברחובות כדי להוציא את התוכנית לפועל. אז דקר ג'ייסון את ילנה בצווארה, גבה וידיה, וגרם למותה. לאחר מכן, נסע לשטח פתוח בעיר רחובות, שם הניח אותה על הקרקע ושפך עליה את הבנזין, אך לא הצית אותה, אלא נסע בחזרה לביתו. במהלך הנסיעה, השליך את הנייד שלו, ושלה. 

עורכת הדין קלינמן שמעוני ציינה בבקשת המעצר: "המשיב רצח בדם קר את המנוחה, על לא עוול בכפה. וזאת לאחר תיכנון מראש, כשהוא מתכנן לשרוף את גופתה, במקום ציבורי."

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן