כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

יש קייטרינג ויש קייטרינג-ביקרתם כבר במעדניית "מסלוב דלי"?

טור הקולינריה מאת רואי פרסול

יש קייטרינג ויש קייטרינג

במהלך השנים יצאנו לטיולים. לונדון, מדריד, פראג וברלין. בין היתר. ותמיד, בכמה ימים שהיו לנו בעיר אירופאית כלשהי, דאגנו לאכול לפחות פעם אחת במעדניית עילית. deli. כזו שאפשר לשוטט בין ויטרינות מצוחצחות ולשטוף את העיניים באוכל שתכף יוגש לך בצלחת. בחרנו, קיבלנו, שילמנו וישבנו לאכול. נהנים מהאוכל, מוקסמים מהמקום. אם זה מתחם האוכל של הרודס בלונדון או קומת הגג של הקה דה וו בברלין. נהנים מהנוף ומהאווירה הקוסמופוליטית ושואלים את עצמנו: למה אין מקומות כאלה בישראל? ובאמת, הישראלים פחות מתחברים למעדניות. אולי זה החום הכבד ששורר כאן לפחות חצי מהזמן או המרוץ התמידי שאנחנו חיים בו, שלא נותן לנו לעצור את היום ולהיכנס למעדנייה, ותמיד מחזיר אותנו לפלאפל או שווארמה.

אבל כמו תמיד, בסוף החו"ל מגיע לכאן. כי אי אפשר אחרת. טסים, מטיילים, מקבלים השראה, גונבים רעיונות ומביאים לכאן. ואני בכלל חושב שמגיפת הקורונה גרמה כאן לתחיית המעדניות. כי אם אני לא יכול להגיע למסעדה של השף הזה, אז אזמין את האוכל שלו הביתה. אפילו הבראסרי הפך לדלי.

אז אכלתי בכמה מעדניות שנפתחו בשנתיים האחרונות, חלקם היו טובות, חלקם פחות, הרבה מאוד מלח ייבש לי את הפה (למה זה חייב להיות כל כך מלוח, תגידו?!) אבל אף אחת לא הצליחה לגרום לי לעונג כזה כמו שחוויתי באירופה. עד שהגעתי לרמת החייל. כנראה שלא שמעתם על שף איוון מסלוב כי הוא לא בטלוויזיה, אבל איזה רזומה יש לו: הוא עבד בין היתר ב"טאטפס אחד העם", "הרברט סמואל", "רפאל", "טופולופומפו", "יאסו ו"קוואטרו" (מקבוצת מסה), עד שהתעייף מהסרוויסים והחליט להביא את בשורת הקייטרינג העילי לתחום המעדניות.

מעדניית "מסלוב דלי", שנפתחת ברמת החייל בתל אביב, היא החוויה הקרובה ביותר לשף פרטי בביתכם. מדובר במעדניית שף כשרה (בהשגחת רבנות תל אביב) שמתמחה בבשרים מעושנים, בתבשילים ובמנות חובקות עולם שמשתנות על בסיס שבועי, ומציעה הן ארוחות צהריים לקהל במקום והן לקיחת מנות לארוחה ביתית. טעמתי את האוכל והופתעתי שהמעדנייה מצליחה לשמור על הרמה הגבוהה גם עם חותמת כשרות. "היה לי חשוב להנגיש את חוויית הפרימיום גם לקהל המסורתי והדתי, שאותו הכרתי לעומק בתקופת הקורונה", מסביר מסלוב את האתגר הלא פשוט שלקח על עצמו. "מדובר בקהל שיודע להעריך אוכל טוב, כמו שניצל פרימיום עם פירה כשר שנוצר בהשראה של 'קפה נואר'".


לצד תבשילים מיוחדים, כמו רוסטביף, קבב דג ים וסלמון צלוי, פועלות במקום שתי מעשנות גדולות במיוחד, שעובדות על פחמים ומייצרות בריסקט עדין אחרי השרייה בתערובת תבלינים מיוחדת, וכן עופות אורגניים של משק ארצי שמושרים במרינדה במשך 24 שעות. העוף מבושל בתהליך ארוך על פחמים – מה שמבטיח שהוא ייצא רך במיוחד.

טבעונים? יש מענה גם עבורכם. טבעונים יכולים להתענג על תאילנדי מוקפץ עם ירקות וערמונים, קציצות עדשים וארטישוק, דלעת עם קרם אפונה אסיאתי ועוד. "התפריט שלנו הוא עונתי והוא משתנה בכל שבוע", אומר שף מסלוב. "אנחנו יודעים שהקהל שלנו מחפש כל הזמן חידושים, טעמים חדשים וגיוון. אנחנו עובדים קשה על מנת להפתיע אותו בכל פעם מחדש".

לצד המנות הבשריות והטבעוניות, ניתן למצוא במקום יינות של יקבי בוטיק על טהרת הכחול לבן, בלנד שמן זית ייחודי ורטבים משובחים במיוחד. מוצרי המעדנייה מוצעים במגוון רחב של מחירים – החל משלושה שקלים למאה גרם ועד מנות שנמכרות ב-55 שקלים למאה גרם.

מסלוב הוביל בשנים האחרונות את סצנת קייטרינג הפרימיום עם "מסלוב פוד סלושנס" המציע ארוחות פרטיות אקסקלוסיביות בבית הלקוח.

מעדניית "מסלוב דלי" מציעה ללקוחות ארוחות עסקיות בצהריים (62 עד 88 שקל למנה), לצד ארוחות מלאות הביתה – לארוחות ערב או לסופי שבוע. "אנחנו נותנים פתרון אירוח לאנשים שלא רוצים לבשל ולטרוח ולא מתפשרים על איכות וטריות", מסביר שף מסלוב. "אנחנו נעבוד בשבילכם ואתם תקצרו את המחמאות. זו כמו מסעדת שף בבית שלכם. אין כאן כמעט מוצרים קנויים, וכמו באמנות – גם כאן הכל מיוצר בעבודת יד ועם הרבה מחשבה". מחירים לדוגמה: רבע עוף מעושן עם סלט ירוק בעסקית (62 שקל), חצי עוף עם תוספת סלט ירוק (78 שקל), 200 גרם בריסקט עם תוספת וסלט (62 שקל), שניצל ופירה (62 שקל). משלוחים חינם בימי שישי בהזמנה מעל 500 שקל. הזמנות לסוף השבוע מתקבלות עד יום רביעי. מסלוב דלי

הברזל 4, רמת החייל, תל אביב

ראשון עד חמישי: 11:00-18:00, שישי: 9:00-16:00

כשר בהשגחת הרבנות תל אביב.

קרדיט צילום:איתי סלקטר

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem