כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ריקול לגבינה הצהובה הטבעונית של תנובה

תנובה אלטרנטיב מבקשת ליידע את הציבור כי עקב תקלה נקודתית, קיים חשש להימצאות שבבי מתכת זעירים בכמות מצומצמת של חפיסות "פרוסות צהובה קלאסית אלטרנטיב" טבעונית 200 גרם בכשרות בד"צ העדה החרדית (ברקוד 7290110329303) מתאריכים אלה: "עדיף להשתמש לפני 21/2/23 ועדיף להשתמש לפני 25/2/23".
כל מי שמחזיק חפיסה של "צהובה קלאסית אלטרנטיב" טבעוני מתאריכים אלו, מתבקש שלא לצרוך את המוצר ומוזמן לפנות למוקד שירות הצרכנים של תנובה בטלפון 1-800-282844 לקבלת מידע ושובר זיכוי.

התקלה חלה רק במוצר זה ובתאריכים הנ"ל. שאר המוצרים ביתר התאריכים תקינים והמוצרים בטוחים לשימוש. תנובה פועלת לאיסוף המוצרים מהמדפים.

כלל מוצרי תנובה עוברים סדרה ארוכה של בדיקות קפדניות טרם יציאתם את המפעלים, לשם הבטחת איכותם מכל הבחינות. תנובה עדכנה את משרד הבריאות ופועלת מולו בשיתוף פעולה מלא. אנו מתנצלים על המקרה, ונמשיך לפעול לטובת הבטחת איכות ותקינות מוצרינו.

תנובה מבקשת להבהיר כי לא מדובר בגבינת הצהובה הרגילה אלא בגבינת הצהובה הטבעונית מסדרת אלטרנטיב!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן