כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מחפשים אהבה : ספיד דייטיניג ייחודי למתמודדי נפש בחולון

100 מתמודדי נפש הגיעו למסעדת "סעידה" בחולון כדי למצוא אהבה וזוגיות באירוע ספיד דייטינג ייחודי שהפיקה עמותת "איכות בשיקום".

מחפשים אהבה : ספיד דייטיניג ייחודי למתמודדי נפש בחולון

100 מתמודדי נפש הגיעו למסעדת "סעידה" בחולון כדי למצוא אהבה וזוגיות באירוע ספיד דייטינג ייחודי שהפיקה עמותת "איכות בשיקום".

באירוע נמצאו 10 התאמות לבני ובנות זוג ויש צפי לאירועים נוספים!

לאחרונה עלתה יוזמה להפקת אירוע הספיד דייטינג למתמודדי נפש במסגרת סדנת זוגיות שקיימו אפרת ברייטמן, מנהלת מקצועית בעמותת איכות בשיקום ואורלי ירון, מטפלת רגשית, שנועדה לתת למתמודדים כלים לתקשר עם בני זוג למרות הקושי הנפשי לאהוב ולמצוא זוגיות מתאימה. המתמודדים סיפרו על הקשיים שהתמודדות הנפשית מייצרת בשגרת החיים ובזוגיות בפרט : דור חכמון, 36, מאובחן בסכיזואפקטיב, שילוב של דיכאון עם פסיכוזה וחרדה : "כשאומרים 'מתמודדי נפש' עולות כל מיני אסוציאציות שבפועל רוב האנשים מאוזנים, עובדים ומתפקדים. יש חיים אחרי המשבר".

אדי ארונוב , מתמודד עם הפרעה סכיזואפקטיבית שמתבטאת בבעיות שינה והזנחה עצמית: "לבנות זוגיות באופן כללי זה קשה לכולם ולנו, כמתמודדים זה קשה פי כמה. אני מחפש חברה מתמודדת כמוני, כדי שיהיה לנו מכנה משותף שיחבר בינינו.

לדברי אפרת ברייטמן, המנהלת המקצועית: "מבחינתם ומבחינת אנשי טיפול ואנשי שיקום, זוגיות זו פריבילגיה, רבים יעדיפו לעבוד איתם על נושאים כמו דיור ותעסוקה ואז מה שקורה הוא שהם חיים לבדם, יש מחקרים שמראים שזוגיות או אחר משמעותי מקדם ותורם לתהליך ההחלמה, מדובר באנשים שעברו משבר נפשי בחיים ועברו את הטיפול ועכשיו הם מאוזנים, התפקוד שלהם הוא תפקוד גבוה והם מנסים למצוא את הדרך חזרה לקהילה ולעצמאות".


לדברי אורלי ירון, מפיקת "בספיד דייט האנשים צריכים למצוא על מה לדבר, מאחר ולמתמודדי נפש קשה יותר בכל מה שקשור לתקשורת בינאישית, התאמנו את הערב עבורם באמצעות סדרות של כרטיסיות עם נושאי שיחה כמו תחביבים, חיה אהובה וסדרה טובה."

הסטנדאפיסטית והעיתונאית חגית גינזבורג שמחה את הנוכחים במופע סטנד-אפ משעשע ושנון , במהלכו סיפרה לקהל שהיא חווה דיכאון וחרדה והסטנד-אפ מסייע לה. לכן חשוב היה לה להופיע באירוע ולקדם את נושא בריאות הנפש.

האירוע התקיים בהתנדבות של מספר גורמים: מסעדת "סעידה" ובעליה גיא בסאני ואולי ברכה, המאפרת צמרת יוסף , הצלמת טל פרידמן ואת מסיבת הריקודים העליזה הפעיל הדי.גי ליאור דותן – Dj stray cat .

עמותת "איכות בשיקום" נותנת מענה נרחב של שירותי שיקום לאנשים המתמודדים עם מחלה נפשית. השירותים כוללים דיור, תעסוקה, ייעוץ והכוונה למשפחות.

קרדיט:יח"ץ

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן