כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נעצר מחבל בסמוך למסעדה שברשותו סכין

כתב האישום הוגש נגד המחבל ומייחס לו עבירות של הסתה לטרור, גילוי הזדהות עם ארגון טרור, החזקת סכין ושהיה בלתי חוקית.

נעצר מחבל בסמוך למסעדה שברשותו סכין

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לאחרונה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום כנגד חאלד נאצר (20) מעקרבה, לאחר שנעצר בסמוך למסעדה במרכז שברשותו סכין. כמו כן נמצאו בעמודי בפרופילים ברשתות החברתיות שלו דברי עידוד ותמיכה במחבלים וארגוני טרור.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אריאלה נבון, נאצר הוא תושב הרשות הפלסטינית ששהה בארץ ללא אשרה, כאשר בינואר האחרון נעצר נאצר סמוך למסעדה בבת ים שברשותו סכין מתקפלת משוננת באורך 8 סנטימטרים. בנוסף, עולה מכתב האישום כי החל מחודש הרמדאן 2021 ועד למעצרו הפיץ נאצר באמצעות שימוש בחשבון הפייסבוק והטיקטוק פרסומי תמיכה והזדהות כלפי מעשי טרור, וכן דברי שבח אהדה, תמיכה והזדהות עם ארגון הג'האד האיסלאמי וגדודי אל קודס פרסומים אלה זכו למאות צפיות ועשרות סימוני חיבוב (לייק).

כך לדוגמה, ביום מעצרו של רוצחו של יהודה גואטה ז"ל פרסם נאצר בפייסבוק סרטון ובו תמונה של המחבל כשמאחוריו תמונה של מסגד "אל אקצה" ולצדו תמונה של אדם מחזיק נשק וחיילים, כשברקע מתנגן שיר הלל למחבל. נאצר גם פרסם בעמוד הטיקטוק שלו סרטון בו מופיעה דמותו של המחבל במקום בו ביצע את הפיגוע וברקע השיר 'תראו המנצח הגדול מגברי רמאללה הוא קיבל את החיים הטובים בארצות הברית באמריקה מוכנים להתאבד בשבילך ימונטיסר'. כמו כן, ביום בו נורה המפגע עודאי תמימי, פרסם הנאשם סרטון בו נראה המפגע יורה בנשק בכניסה למעלה אדומים עד שנורה ומת עם כתוב "כשזה קשור בארץ שלנו את כל הרוע שלך במלחמה השהיד המנצח השהיד של מחנה הפליטים שעפאט בגן עדן".

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל ציינה עו"ד אריאלה נבון: " המשיב בוחר לפרסם את הפוסטים ברשתות החברתיות כאשר חשבונותיו הינם חשבונות ציבוריים ומכאן שפרסומי החשוד בתפוצה גדולה מאוד ובלתי ניתנת להערכה. דבר אשר מגביר את המסוכנות של המשיב ואת האפשרות הממשית שפרסומיו יביאו למעשה טרור."

כתב האישום מייחס לנאצר עבירות של הסתה לטרור, גילוי הזדהות עם ארגון טרור, החזקת סכין ושהיה בלתי חוקית.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן