כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

רשת בתי קפה ורשת מרכולים חדשה פותחים סניפים בחולון

כל הפרטים במדור הכלכלה של goitem

רשת בתי הקפה "סטריט בייקרי" ורשת הסופרים הירושלמית "מרקט בעיר" מגיעים לפרויקט "סימפוני" בקריית שרת, חולון.

חברת הנדל"ן "אזורים" מודיעה על חתימת שני הסכמים בשטחי המסחר בפרויקט "סימפוני" בשכונת קריית שרת בחולון, מהשכונות הוותיקות ביותר בעיר. העסקה הראשונה נחתמה עם הרשת הירושלמית "מרקט בעיר"  שתשכור במתחם שטח של כ-180 מ"ר לתקופה של 5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות. העסקה השנייה נחתמה עם רשת בתי הקפה "סטריט בייקרי" שתשכור במתחם שטח של כ-100 מ"ר לתקופה של 5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות.

שטח המסחר של חברת "אזורים" בפרויקט סימפוני, קריית שרת חולון כולל כ- 700 מ"ר, המחולק ל-7 חנויות סך הכל המתפרסות על פני קומת הקרקע אותם מקימה החברה. המסחר מוקם במסגרת פרויקט עירוב שימושים הכוללים בנייני מגורים ושטחי מסחר.כזכור לפני כחודש דיווחנו לכם על פתיחת חנות נוחות חדשה במתחם.

דן מור, סמנכ"ל המניבים באזורים: "אנו מברכים על חתימת ההסכמים עם הרשת הירושלמית "מרקט בעיר" ורשת בתי הקפה "סטריט בייקרי" שבחרה להתרחב לסניף השמיני בפרויקט המיוחד שלנו בחולון – "סימפוני". זוהי בשורה משמחת שתרחיב את מגוון האופציות עבור הדיירים בפרויקט ובעיקר עבור תושבי שכונת קריית שרת. קריית שרת טומנת בחובה פוטנציאל רב ועתידה לעבור התחדשות עירונית, על כן אנו פועלים כבר היום על יצירת תמהיל מסחרי מגוון ואיכותי עבור תושבי השכונה שיכלול מגוון של חנויות אשר יבטיח נוחות לדיירי השכונה והפרויקט בפרט. הפרויקט מוקם בלב שכונת קריית שרת הוותיקה והמבוקשת בעיר חולון, בין היתר בזכות מיקומה הנגיש והאטרקטיבי."

פרויקט 'סימפוני' הינו מגדל עירוב שימושים של חברת אזורים בשכונת קריית שרת אשר נמצא בשלבי שיווק בימים אלו. קריית שרת היא השכונה הגדולה ביותר בחולון כאשר הפרויקט יוקם על קרקע של החברה מהאחרונות שנותרו בשכונה. המגדל הינו מגדל עירוב שימושים כאשר בחלקו התחתון יפתחו בתי קפה, חנות נוחות, ועוד. המגדל היוקרתי הנו מגדל בן 24 קומות ו-כ100 יחידות דיור בתמהיל של שלושה עד חמישה חדרים, מעוצב על ידי משרד האדריכלים "ברעלי לויצקי כסיף" ובעיצוב פנים יוקרתי ומרשים של משרד "סטודיו חזק". המגדל יוקם בסמוך למרכז המסחרי בקריית שרת, פארק פרס, בית הספר התיכון קריית שרת, מרכז התעסוקה החדש של עזריאלי ולמרכז המוזיקה והתרבות "בית שטיינברג" הכולל תיאטרון וספריה. במסגרת הקמת הפרויקט, חברת אזורים צפויה להרחיב ולחדש לראשונה את בית התרבות והמוזיקה הוותיק "שטיינברג" אשר קיים בלב השכונה משנות ה-70 ומסמל עבור העיר את המוזיקה והאמנות.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem