כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עדלאידע לתושווים

לראשונה בחולון, משפחות לילדים עם מוגבלות יוכלו לחוות את העדלאידע בפעילויות מותאמות.

עדלאידע לתושווים

לראשונה בחולון, משפחות לילדים עם מוגבלות יוכלו לחוות את העדלאידע בפעילויות מותאמות.

משפחות לילדים עם מוגבלות מוזמנות לחוות את העדלאידע במגוון פעילויות מותאמות. כל הדרכים ליהנות מהעדלאידע: • לראות את העדלאידע מקרוב – נסיעה מאורגנת למתחם העדלאידע, סיור וצפייה במיצגים השונים שיצעדו בעדלאידע. ההסעה תצא מקאנטרי חולון בשעה 08:00 בבוקר ותחזור לקאנטרי חולון בסיום הסיור. אורך הסיור כשעה. • עדלאידע מהמרפסות – צפייה משותפת בעדלאידע ממרפסות של משפחות מארחות המתגוררות לאורך מסלול הצעידה של העדלאידע. • צפייה משותפת – בואו לצפות יחד בעדלאידע של המדינה בשידור חי על מסך ענק במרכז קהילתי לזרוס, סנהדרין 27 , בשעה 12:00 בצהריים. • הסדרי נגישות לאנשים עם מוגבלות בניידות – מוזמנים להגיע למתחמי הצפייה הנגישים, הכוללים חנייה ושירותים נגישים. פרטים מלאים באתר עיריית חולון holon.muni.il.

הפעילות מיועדת לגילי 3 – 21. ההרשמה ללא עלות. מספר המקומות מוגבל. הרשמה עד לתאריך 5.3.23 בשעה 17:00, בקישור https://bit.ly/3IIuou6, או באתר רשת קהילה ופנאי holonet.org.il.

משפחות המתגוררות לאורך מסלול העדלאידע המעוניינות לארח במרפסת ביתם הורה וילד עם מוגבלות, מוזמנות להירשם עד ליום ראשון 5.3.23 בשעה 17:00, בקישור https://bit.ly/3EHPKqw או באתר רשת קהילה ופנאי holonet.org.il. בואו נאפשר גם להם ליהנות מהעדלאידע.


הפעילויות ביוזמת מנהיגות הורים צמ"ח והנהגת הורים עירונית, ובשיתוף רשת קהילה ופנאי ועיריית חולון.

לפרטים נוספים: בטי גולדפרב סילברה – 052-3241177, לילך דניאל 054-9003817, יפית שירקני – 050-6612020.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן