כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גלריה 58 בחולון מציגה "עין טובה"

במצלמתו "מקלף" שמואל שפירא מסכות של המציאות

גלריה 58 בעירית חולון תציג בין התאריכים 14.3.23-31.5.23 את תערוכת הצילום  "עין טובה" של שמואל שפירא תושב העיר.

אוצר: יותם אורן

לצילום מתייחס שפירא כ"מקלף" מסכות של המציאות, מצמצם את העולם העצום לנקודה אישית אחת המתוחמת לריבוע פריים אחד המעביר את סיפורו ותפיסת עולמו.

שפירא, בן 44 נשוי ואב לחמישה, עובד בחברת הייטק עבור ארגון פיננסי.

לפני  10 שנים בין מרוץ החיים של פרנסה תחזוקת זוגיות וגידול הילדים, החליט לעשות מעשה ולפתח את התחביב שתמיד חלם עליו והוא הצילום.


הוא רכש  מצלמה יד שניה בסיסית ,התעמק בספרים מקצועיים כתובים וכן הדרכות דיגיטליות ברשת , ובתהליך הצליח להביא עצמו לרמה מקצועית ואת המקום לביטוי אישי.

לאחר התנסות בלא מעט ז'אנרים החל להתמקד בעיקר בצילומי רחוב ופורטרטים: "יש משהו מאוד רוחני בעיני שדרך המכשיר הדיגיטלי אתה יכול לראות את רחשי הלב העוצמה והעומקים הפנימים של האדם עי יצירת הרמוניה בין המצלם למצולם שזו אומנות בפני עצמה" הוא אומר ומוסיף " זו הזדמנות נהדרת עבורי לשתף ולחשוף את עולמי הקט, ההשראות, התחושות הצבעים והטעמים במסע הזה שנקרא "חיים"  לכלל הציבור הרחב ומבחינתי – אם אדם יעצור שניה ממרוץ החיים ויתבונן על אחת מיצירותי  ותחושה של רגש או הרהור יכנסו לנשמתו הרי שאין הצלחה גדולה מזו".

14.3.23-31.5.23

גלריה 58 – בניין העירייה

רח' חיים וייצמן 58, חולון

פתוח א-ה 08:30-13:30

וביום ג' גם 16:00-19:00

הכניסה ללא תשלום

קרדיט צילום:שמואל שפירא

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן