כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מתקרבת פתיחת הקו האדום של הרכבת הקלה

נת"ע: הקו האדום נכנס לישורת האחרונה לפני ההשקה

מתקרבת פתיחת הקו האדום של הרכבת הקלה-נת"ע: הקו האדום נכנס לישורת האחרונה לפני ההשקה

הקו האדום של הרכבת הקלה יחל את שלב הבדיקה האחרון ("שלב 7") בסדרת הבדיקות טרם ההפעלה המסחרית; במסגרת שלב זה תעביר נת"ע את מתקני הרכבת לידי חברת "תבל" שתפעיל את הרכבת

ישורת אחרונה לפני הפעלה: חברת נת"ע שמחה להודיע כי היום א' (2.4) תכנס הרכבת הקלה של הקו האדום ל"שלב 7", שלב הבדיקה האחרון לפני הפעלה מסחרית מלאה של הקו לציבור הרחב.

"שלב 7" הינו שלב העברת המקל לידי המפעילה חברת "תבל", ובו נבחנת הפעלה מלאה של כלל מכלולי הרכבת. השלב האמור עתיד להסתיים במהלך מאי, ובסופו יעניק משרד התחבורה את רישיון ההפעלה לרכבת הקלה. מועד הפתיחה הרשמי לנסיעה המסחרית יתואם מול משרד התחבורה. הקו האדום, הדנקל יחבר את פ"ת לבת ים דרך בני ברק רמת גן ותל אביב, לאורך 24 ק"מ ו34 תחנות. 10 מהן תת קרקעיות.

מנכ"ל נת"ע חיים גליק: "שלב 7 הוא השלב האחרון בדרך המפרכת שעברה נת"ע ביחד עם תושבי גוש דן. אני נרגש לבשר, כי העתיד התחבורתי למיליוני נוסעים בישראל כבר נמצא ממש מעבר לפינה, והכל כבר מוכן כפי שניתן לראות לאורך המסילה. אני חש גאווה אדירה, על המתנה הנאה למדינתנו, בשנתה ה75."

קרדיט:נת"ע


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן