כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון:תגובת עובדי רשת קהילה ופנאי להנהלת הרשת

כל הפרטים בחדשות goitem

בשעות הבוקר פרסמנו שבעקבות השביתה של עובדי רשת קהילה ופנאי עיריית חולון שלחה איום להנהלת רשת קהילה ופנאי שהיא שוקלת חלופות לקראת שנה הבאה.

כזכור אמש פרסמנו כאן לראשונה על השבתה של כל המסגרות של רשת קהילה ופנאח למעט החינוך המיוחד והצהרונים בבית הספר.

בשעה האחרונה הוציאה העובדים מכתב תגובה בזו הלשון:

אתמול בשעות הערב המאוחרות הוציאה הרשת מכתב אשר נועד לפגוע בשביתה ומטרתו לסכסך בינכם העובדים לבין ההסתדרות, הגוף שעמד לצידכם למעלה מ-5 שנים.

בחודש ינואר שנה שעברה (2022) הרשת ביקשה לבטל את ההסכם ועל אף שאסור היה  לה לעשות זאת, נענתה ההסתדרות לקריאת הרשת לנהל מו"מ על ההסכם. לאכזבתם של ועד העובדים וההסתדרות הם נתקלו בסחבת מצידה של הרשת. לסחבת זו ולצערנו  הרב התווספו נסיבות שאינן תלויות בצדדים והמו"מ נעצר.


עם הגעתה של מנכ"לית חדשה לרשת, הודיעה הרשת כי החל מחודש מרץ 2023 ההסכם מבוטל. ועד העובדים וההסתדרות היו יכולים לנקוט באמצעים ארגוניים כבר אז, אולם בחרנו להמשיך לנהל את המו"מ כל עוד ההסכם לא בוטל בפועל. המו"מ התנהל עד ערב חג הפסח, אז הודיעה הרשת על שלילת  זכויות העובדים עפ"י ההסכם, כך שההסכם בוטל בפועל באופן חד צדדי.

לאור זאת, הודיעו ועד העובדים וההסתדרות כי לא ימשיכו לנהל מו"מ תוך פגיעה בעובדים.

כפי שפרטנו לכם לעיל, הרשת היא זו שפועלת בכוחניות וביטלה את זכויותיכם המגיעות לכם עפ"י ההסכם באופן חד צדדי ותוך כדי ניהול מו"מ.

במשך 5 שנים עמדנו על המשמר, כדי להגן על זכויות העובדים, שהרשת לא אחת פגעה בהם על אף שהתחייבה עליהם בהסכם. ההסתדרות עמדה על רגליה האחוריות כדי להחזיר את העובדים מהחל"ת הממושך שהקורונה והרשת כפתה עליהם וזאת בנוסף להגנה על עשרות עובדים מפני פיטורים שרירותיים בניגוד להסכם במהלך תקופת ההסכם.  נקל לשער מה היה קורה לתנאי העסקה שלכם אילו לא היה הסכם קיבוצי ברשת!

אנו רואים בחומרה את ניסיונה של הרשת להשתמש בתושבי חולון ובילדיהם כבני ערובה בכדי לחסוך כספים על חשבונכם העובדים.

לו היה שמץ של אמת בהודעת הרשת לפיה היא "רואה בכם העובדים נכס חשוב ותעשה ככל יכולתה על מנת להיטיב את תנאי העסקתכם ורווחתכם" לא היתה מבטלת את ההסכם באופן חד צדדי.

אנו מקווים שהרשת תתעשת ותודיע על ביטול הודעותיה מערב החג כדי שהמו"מ ימשך.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן