כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בת ים: פסק זמן קרוב

טור הקולינריה של רואי פרסול

פסק זמן קרוב לבית

תארו לכם שאתם יושבים מול הים, בריזה נעימה מלטפת את השיער, קוקטיילים, בירות ופלטה של ברבוניות מטוגנות. מוקפים שקט ושלווה, נהנים מהאוויר הפתוח ופשוט לוקחים פסק זמן מהחיים כדי לבלות עם האנשים שאתם הכי אוהבים. נכון דמיינתם לוקיישן מטורף של איזה אי אקזוטי מעבר לים? אז תתעוררו, כי אנחנו מדברים על החוף של בת ים. כן כן. חוף הדקלים המוכר והידוע בדרום בת ים עבר חידוש רציני לקראת עונת הרחצה ביוזמה של הבעלים החדש, גל ניר, שוער מכבי תל אביב לשעבר.

קפצנו לשם בשישי בצהריים ונדהמנו מהמסיבה שהתרחשה למול עינינו, שכולם התערבבו בה באופן טבעי: משפחות עם ילדים קטנים, צעירים וצעירות בבגדי ים לוהטים, פרלמנטים של חברים שנפגשים לבילוי משותף בים וחיילים בחמשוש. ברקע די ג'אית מגניבה שהקפיצה את האנרגיות, ולידינו הגיעה משפחה עם שני ילדים קטנים וגיגית פלסטיק, והנהלת המקום דאגה שיגיע עד אליהם צינור מים, שיוכלו למלא את הבריכה ולתת לשני ילדיהם לשחק בזמן שהם אוכלים.

ובואו באמת נדבר על האוכל. זה לא אוכל של מסעדת חוף טיפוסית. התפריט ברמה גבוהה עם חומוס טרי שנעשה במקום, ברבוניות שכבר הזכרתי, בשר איכותי על האש וקינוחים מושחתים. הילדים שלכם ייהנו מהנקניקיות והשניצלונים וכולם יצאו מבסוטים.

בכל רביעי מתקיים במקום ליין מוזיקה יוונית עם זמרים שמגיעים מיוון. שישי ושבת די ג'י שמנגן את כל הסגנונות. במקום ניתן לערוך אירועים פרטיים וחתונות מול הים. המטבח כשר אך אין תעודת כשרות בגלל שפתוחים בשבת. והים? כלול במחיר.


הבהרת מערכת:

בעקבות פניות גולשים נמסר לנו ממשרד יחסי הציבור של המסעדה כך:

המזון המוגש במסעדה הוא כשר כמו גם המוצרים שנמצאים במסעדה

יחד עם זאת המקום פתוח בשבת ואין הפרדה בין המטבח הבשרי לחלבי (המוצרים מבושלים בנפרד משמע חלבי לחוד ובשרי לחוד) וזו הסיבה שאין תעודת כשרות למקום

צילום: סמי טהרני

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן