כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מתאכלס מתחם המשרדים החדש- 'גיגיס' שהקימה קבוצת שפונדר&פדלון

כל הפרטים במדור הנדל"ן של goitem

מתאכלס מתחם המשרדים החדש- 'גיגיס' שהקימה קבוצת שפונדר&פדלון

הוועדה המקומית לתכנון ולבניה בראשון לציון העניקה לאחרונה למתחם המשרדים והמסחר היוקרתי "גיגיס" ברחוב ילדי טהרן 8 בראשון לציון, טופס 4 ואכלוסו החל.

במתחם המשתרע על פני שטח של כ-13 דונם, הכולל כ 30,000 מר של מסחר מרפאות ומשרדים וכ-500 מקומות חניה, קבוצת שפונדר פדלון הקימה כ-8,700 מ"ר משרדים.

המשרדים שהוקמו במתחם על ידי קבוצת שפונדר פדלון, הינם משרדים ברמת גמר מלא, אחיד ואיכותי בהתאמה אישית ובגדלים של החל מכ-25 מ"ר ועד כ-150 מ"ר. זאת בהתאם למודל המיני -מקסי של החברה, המאפשר למשקיעי הקצה בסקטור המשרדים העצמאי לרכוש בהון עצמי מינימלי נדרש ולקבל מוצר מוגמר עד הפרט האחרון. הלקוחות נהנים גם משטחים משותפים שתוכננו עד הפרט האחרון – לדוגמא חדרי הישיבות המאובזרים אשר מוקמו בכל הקומות. את המתחם תכנן אדריכל דוד בכר ולארי טולדו ואת תכנון הפנים בבניין המשרדים של קבוצת פדלון שפונדר ביצעו אדריכל משה חכמון ומעצב הפנים אושיר אסבן.

עידו פדלון בעלים ומנכ"ל משותף בקבוצת שפונדר פדלון אומר כי "בראשון לציון יושבות חברות בכירות בתחומי פעילות שונים המחפשות לרכוש לעצמן שטחים בבנייני משרדים ומתחמים חדשים ומודרניים ואנו שמחים על כך שרבות מהן יכולות כעת כשהשלמנו את הבניה , להכנס למשרדים החדשים. יש צמא בשוק למשרדים בגמר מלא, אנשים מבקשים להיכנס למשרדים אשר תוכננו עבורם עד הפרט האחרון ולא להתמודד עם טיפול בתכנון פנים המשרד בעצמם או עם התחושה של אכלוס בתוך אתר בניה. אזור התעשייה במערב ראשון לציון הוא סיפור הצלחה בכלל ופרויקט גיגיס בפרט שכן הוא מושך אליו בעלי מקצועות חופשיים איכותיים וכן חברות מוכרות מתחום ההייטק, התעשייה ומוצרי הצריכה לצד משקיעים המזהים את הפוטנציאל של האזור ורוצים להנות מעבודה במשרד במתחם חדש יותר ובגימור מלא".


קבוצת שפונדר פדלון הינה קבוצת בנייה יזמית מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל המתמחה ביזמות וניהול נכסים. לקבוצה זרוע ביצוע קבלנית מהוותיקות בארץ, בעלת סיווג קבלני בלתי מוגבל המאפשר לה שליטה על איכות הפרויקט משלב הייזום ועד גמר הביצוע.

בין הפרויקטים הבולטים: מתחם גיגיס בראשון לציון , פרויקט טריו בכפר יונה- עירוב שימושים, בית פדלון –שפונדר במתחם התעשיה החדש בנתניה, פרויקט love בכפר סבא הירוקה, ניצנים בירוקה בכפר סבא הירוקה, פרויקט וילה V בשכונת הפארק חדרה ופרויקט בריזו היוקרתי בפארק הים.

קרדיט-לצילום-סטודיו-84

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem