כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

רסיסי טיל נחתו בקניון הזהב בראשון לציון

נמנע אסון גדול כאשר רסיסים שהתפוצצו מהטיל שנשלח לעבר יישובי המרכז והשפלה ויורט על ידי כיפת ברזל, אולם רסיסים ממנו נחתו בקניון הזהב.

ראשון לציון סופגת לא מעט ירי רקטי במלחמת חרבות ברזל. התושבים מבינים ונשמעים להוראות אם כי מוסדות החינוך סגורים וחלק מהתושבים מנצלים את הזמן הפנוי לטיול בקניון המקומי.

נמנע אסון גדול כאשר רסיסים שהתפוצצו מהטיל שנשלח לעבר יישובי המרכז והשפלה ויורט על ידי כיפת ברזל, אולם רסיסים ממנו נחתו בקניון הזהב.

(צילום לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים)

העיר ראשון לציון מתאבלת על רציחתם של יניב, יסמין, תכלת וקשת זוהר הי"ד, בני קיבוץ נחל עוז. ברשומה בפייסבוק העירייה נכתב:

יניב ז״ל, בן 54 בהירצחו, אב מסור ואוהב, מלח הארץ, צלם "ישראל היום" וערוץ 13. יסמין ז"ל, בת 49 בהירצחה, אימא לביאה, שרק לאחרונה סיימה תואר שני בהצטיינות והייתה יד ימינם של הסגל האקדמי במכללת ספיר. בת למשפחה של חקלאים, ולצערנו גם אביה חיים ז"ל, נרצח בידי בני עוולה במתקפה על נחל עוז. קשת ז"ל, בתם הבכורה, בת 20 בהירצחה, למדה בבית הספר "הנרי רונסון" לנערים בוגרי י״ב בעלי צרכים מיוחדים. הייתה חכמה, דעתנית, רגישה וטובת לב. תכלת ז"ל, בת 18 בהירצחה, יפת תואר ותלמידה מצטיינת, התחילה בספטמבר האחרון שנת שירות והתנדבה בפנימיית רבדים לטיפול בנוער עם אתגרים נפשיים.


חברים מספרים כי בני משפחת זוהר היו עם חיוך תמידי, משפחה מלוכדת שאהבה את הארץ ואת נחל עוז, ידעה לראות ולקבל את השונה. אריאל, בנם הצעיר שבעוד חודשיים עתיד לחגוג בר מצווה וששרד את התופת הנוראה, יעבור להתגורר כאן בעיר, ואנו מבטיחים שיהיה עטוף ואהוב על ידי קהילת ראשון לציון. בשם תושבות ותושבי העיר, ראש העירייה וחברות וחברי מועצת העיר, אנו שולחים תנחומים ומשתתפים בצערה העמוק של משפחת זוהר. מהשמיים תנוחמו.

◼️ ראש עיריית ראשון לציון הנחה להפסיק באופן מיידי את כל עבודות הבנייה בעיר

לדברי רז קינסטליך, "ארגוני הבנייה והקבלנים לא קיבלו את ההחלטה שלנו והם פועלים כרגע בכדי לבטל את ההחלטה הזו מתוקף החוק בכדי לאפשר להם להמשיך ולעבוד. אני מקבל פניות ולחצים מגורמים שונים, אך אני לא מוכן להתפשר ולכן אני אלחם, גם אם זה יגיע לדלתי בית המשפט, כדי לא לאפשר כרגע חזרה לאתרי הבנייה. אני מבין את עמדת הקבלנים, את הצורך שלהם להתפרנס -אך למרות כלל המכתבים שקיבלנו עד כה בנושא – האינטרס הבסיסי שלנו להגנה וביטחון חשוב הרבה יותר. אנחנו ביום ה-11 למלחמה, עוד לא ברור איזה חזיתות יש לפנינו. אם המצב יתבהר, ישתפר – נוכל להתפנות לכך ולשקול חזרה לעבודה באתרי הבנייה בתנאים מגבילים. אך זו לא העת ואני אעשה כל מה שאפשר, גם אם זה לספוג התקפות – כדי לשמור על תושבות ותושבי העיר שלנו.

◼️ קינסטליך התייחס לסוגיית החינוך: משרד החינוך פרסם כי באזור מרכז-שפלה, נבחנת האפשרות לחזרה הדרגתית ללימודים, בהמשך להודעת פיקוד העורף על הורדת ההתגוננות באזור. היום נשמעו 6 אזעקות בראשון לציון. 6 פעמים שכולנו היינו צריכים לרדת למקלטים או למרחב מוגן, האם הגיוני שבראשון לציון ייפתחו הלימודים? התשובה היא לא. השגרה של ילדינו היא חשובה ונחוצה, אך כרגע לא נחזיר את הלימודים במלואם עד שנדע שהעיר בטוחה לכך ושכמות המטחים תפחת. אנחנו ערוכים ללימודים וכרגע אנו בוחנים חזרה הדרגתית של החינוך המיוחד בלבד, ובשבוע הבא בהמשך להתפתחויות – נשקול חזרה הדרגתית של מערכת החינוך הכללית.

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

רוצים להיות מעודכנים בעוד נושאים שמעניינים אותכם? תצטרפו לקבוצות הווטסאפ שלנו בלחיצה אחת

1.להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

2.להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך לחצו כאן

3.להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

4.פורום הנדל"ן הוקם למענכם:ניתן לפרסם דירות למכירה והשכרה בחולון,בת ים וראשון לציון ובנוסף נפרסם כתבות הקשורות לנדל"ן-להצטרפות –לחצו כאן

5.קבוצת טיולים ופנאי – לקבלת המלצות ועידכונים באירועים מיוחדים ופנאי: להצטרפות– לחצו כאן

6קבוצת עדכוני חדשות של חולון-להצטרפות לחצו כאן

7.קבוצת עדכוני חדשות של בת ים-להצטרפות לחצו כאן

8.קבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון-להצטרפות לחצו כאן

9.להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום תושבי חולון,בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן