כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סניף חדש לסופר-פארם בראשון לציון

כל הפרטים על המיקום ושעות הפתיחה

סופר-פארם מתרחבת: סניף חדש בראשון לציון בשכונת נרקיסים

סופר-פארם, רשת בתי המרקחת המובילה בישראל המונה כ-285 סניפים המופעלים ע"י זכיינים, ממשיכה להתרחב ומשיקה סניף חדש בשכונת 'נרקיסים' בראשון לציון. הסניף החדש מצטרף ל-11 סניפים קיימים בעיר ראשון לציון ושטחו עומד על כ-230 מ"ר.

הסניף החדש שנפתח בכתובת רחוב ירושלים 116, ראשון לציון, מתפרס על שטח של כ-230 מ"ר, ויכלול את כלל מחלקות סופר-פארם המוכרות: בית מרקחת, קוסמטיקה והביוטי, טואלטיקה ואופטיקה תחת השם Erroca by Super-Pharm, ויפעל בימים א'-ה' בשעות 08:30-23:00, ביום ו' בשעות 08:00-15:30 ובשבת: חצי שעה לאחר צאת שבת עד 23:00.

לצד הרחבת פריסת סניפיה, מרחיבה רשת סופר-פארם גם את תחומי פעילותה: החל מפתיחת מרפאות חדשות של רשת מרפאות האסתטיקה ביוטי קליניק המתמחה בטיפולים אסתטיים, פתיחת חנויות הקונספט GALLERY, המציעים חווית ביוטי חדשנית בינלאומית עם מותגי-העל הבינלאומיים, ועד הרחבת שיתופי הפעולה עם מותגים מובילים באתר סופר-פארם אונליין.

איל כהן זכיין ומנהל סניף סופר-פארם נרקיסים ראשון לציון: "אני שמח ונרגש על פתיחת הסניף החדש של סופר-פארם בראשון-לציון. אנו מבטיחים לעשות כל שביכולתנו על מנת לספק את השירות הטוב ביותר לכל לקוחות הסניף".


רוצים לקבל עדכונים וחדשות בווטסאפ או בטלגרם?-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem