כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בעקבות התביעה בהאג: ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, הסיר את דגל דרום אפריקה שהוצב בעיר

אפס סובלנות כלפי מבקשי רעתנו. עוד לא אבדה תקוותנו

בעקבות התביעה בהאג: ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, הסיר את דגל דרום אפריקה שהוצב בעיר

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, הסיר הבוקר (א׳) את דגל דרום אפריקה שמוצב בגן המנהיגות והמנהיגים בעיר, על רקע התביעה שהגישה המדינה נגד ישראל לבית הדין הבינלאומי בהאג בגין רצח עם נגד הפלסטינים במלחמת ״חרבות ברזל״.

בגן המנהיגות והמנהיגים, נציין, מוצבים דגליהם של המדינות שהצביעו בעד על ההחלטה 181 של האו"ם לסיום המנדט הבריטי והקמת מדינת ישראל – ודרום אפריקה היא אחת מהן.

ראש העירייה, רז קינסטליך: ״אחרי ה-7 באוקטובר, שבו חווינו את רגעינו הקשים ביותר כאומה – החוקים השתנו. לא נתנצל על כך שאנו מממשים את זכותנו הבסיסית להגן על עצמנו ועל קיומנו, ומי שפועל או יפעל כנגד מדינת ישראל – לא יזכה לקיום, גם בתודעה שלנו ובדפי ההיסטוריה.

״לכן, החלטנו שדגל דרום אפריקה שהתנוסס עד כה יחד עם דגלי המדינות שהצביעו בעד הקמת מדינה יהודית ב-1947, יוסר לאלתר. אפס סובלנות כלפי מבקשי רעתנו. עוד לא אבדה תקוותנו, עם ישראל חי״.


רוצים לקבל עדכונים וחדשות בווטסאפ או בטלגרם?-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן