כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תאונת פגע וברח בראשון לציון

תושב העיר ובת זוגתו נעצרו הלילה על ידי משטרת ישראל בחשד למעורבות בתאונת הדרכים הקשה

שוטרי מחוז מרכז עצרו הלילה גבר תושב ראשל״צ בחשד למעורבות בתאונת דרכים קשה שאירעה אמש בעיר במהלכה נפצע הולך רגל באורח קשה

שוטרי תחנת ראשון לציון ובוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו אמש בחקירת נסיבות תאונת דרכים קשה בעיר במעורבות רכב והולך רגל שנפצע ע״פ גורמי רפואה באורח קשה ופונה אל המרכז הרפואי שיבא.

כאמור, השוטרים ביצעו חקירה ועצרו תוך זמן קצר את החשוד תושב העיר בשנות השלושים לחייו בחשד למעורבות בתאונה לאחר שהסגיר עצמו בתחנה יחד עם בת זוגו שעוכבה, בסיום חקירתו נכלא ויובא היום בפני בימ״ש בבקשה להאריך מעצרו בהתאם לממצאי החקירה.

כזכור אמש דיווחנו כאן שהתקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר שכלל הנראה נפצע בתאונת דרכים בשדרות ההסתדרות בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שיבא בתל השומר גבר כבן 40 במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם.

המשטרה פתחה כבר אמש בחקירת נסיבות תאונת דרכים הקשה בראשל״צ במהלכה עפי החשד פגע רכב בהולך רגל ונמלט מהמקום


בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

רוצים לקבל עדכונים וחדשות בווטסאפ או בטלגרם?-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן