כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

משרד התחבורה: בשל שיבושי מיקום (gps) בתל אביב, המידע על תחבורה ציבורית אינו זמין ואינו מהימן

כל הפרטים בחדשות goitem

לתשומת לב הנוסעים. בשל שיבושי מיקום (gps) בתל אביב, המידע על תחבורה ציבורית בזמן אמת, ביישומונים ובשילוט האלקטרוני בתחנות האוטובוס והרכבת, אינו זמין ואינו מהימן.

ניתן לתכנן את מסלול הנסיעה באמצעות האתר הרשמי https://bus.gov.il/ ולהיעזר במרכזי השירות של התחבורה הציבורית 8787* או במוקדי השירות של המפעילים.

במידה ויהיו שיבושים באפשרות התיקוף והתשלום בתחבורה הציבורית יש להקפיד לנסות ולתקף, במידת הצורך יש לפנות לנהגים או לדיילים במקום.

על רקע הפרסומים על שיבושי GPS זמניים להלן המלצות מערך הסייבר הלאומי למשתמשים באפליקציות מבוססות מיקום שחווים שיבושים:

  1. לניווט – הורדת מפות לשימוש אוף-ליין בגוגל מפות: הגדרות – כשאין חיבור לאינטרנט – מפות אופליין – בחירת מפה משלך – בחרו את המפה הרלוונטית ושמרו. (ייתכנו הגדרות שונות בטלפונים שונים).
  2. באפליקציות מבוססות מיקום לשירותי הזמנת אוכל – ניתן להזין את הכתובת הרצויה בשדה של כתובת למשלוח.
  3. לניווט בתחבורה ציבורית – ניתן לתכנן את מסלול הנסיעה באמצעות האתר הרשמי של משרד התחבורה: https://bus.gov.il/ או להיעזר במרכזי השירות של התחבורה הציבורית 8787* או במוקדי השירות של המפעילים.

קרדיט:משרד התחבורה


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן