כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עסקאות סמים בחולון ובראשון לציון

תושבת טייבה בת 24 נתפסה שסחרה בסמים עשרות פעמים ברחבי ת"א וערי המרכז

משטרת תחנת ת"א צפון עצרה תושבת טייבה בת 24 שסחרה בסמים עשרות פעמים ברחבי ת"א וערי המרכז. היום, הגישה נגדה יחידת התביעות של המשטרה כתב אישום

במסגרת המאבק של משטרת ישראל בנגע הסמים המהווה מחולל פשיעה, ביצעו בלשי תחנת ת"א צפון פעילות מבצעית סמויה, במהלכה תפסו על חם, לפני כשבועיים(28.3.24), תושבת טייבה בת 24, בעת שמכרה על פי החשד סם מסוכן מסוג קנביס.

על פי החשד, החשודה נהגה לספק בהזדמנויות רבות סמים מסוג קנביס, לאחר שימוש ביישומון הטלגרם, לצורך קבלת הזמנות, תיאום כמויות, מחירים והגעתה עם הסמים לכתובת הלקוח. לאחר זמן מוגדר היו המסרונים נמחקים.

במסגרת הפעילות המבצעית, מצאו שוטרי ת"א צפון בחיפוש ברכבה של הסוחרת כ 440 גר' קנביס ו8300 ₪ במזומן ובמהלך החקירה נגדה הצליחו החוקרים לבסס את החשדות ולמצוא ראיות ליותר מ 20 עסקאות סמים שביצעה בת"א, ובערי המרכז לרבות בחולון, רמת גן, ראשל"צ.
בין היתר, על פי החשד מכרה החשודה סמים לקטינים.

משהבשילה החקירה, ולאחר שמעצרה של החשודה הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א, היום הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א כתב אישום כנגד החשודה בעשרות עבירות של סחר בסמים מסוכנים, והדחת קטין לסמים מסוכנים, ובקשה לחלט את המזומן 8300 ₪.


מצ"ב: תיעוד ההזמנה בטלגרם
קרדיט צילום: דוברות המשטרה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem