כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון בדרך להסגר?

האם חולון בדרך להסגר?כל הפרטים על החשש להדבקה ההמונית בגנים

היום אמורה להתקיים ישיבה של ועדת השרים בממשלה שאמורה להחליט איזו ערים או שכונות יכנסו להסגר.כאשר לא מן הנמנע שלאחר ההדבקה ההמונית שארעה אתמול בגנים בחולון אנחנו נהיה בדרך להפוך לעיר אדומה ותחת הגבלות כפי שציין ראש עיריית חולון מוטי ששון

כפי שפרסמנו כאן לראשונה שחולון כבר מוגדרת כעיר כתומה .עפ"י נתוני פיקוד העורף ניתן לזהות קפיצה משמעותית במספר התושבים המאומתים לקורונה בחולון כאשר מתחילת החודש (7 ימים) יש עלייה של 108 תושבים מאומתים.נכון לאתמול, רביעי 8.7.20, יש בחולון 263 חולים פעילים כאשר 12 חולים נוספו ביממה הקודמת. מספר המבודדים עומד על 962, מתוכם 101 שנוספו ביממה האחרונה. אחוז החולים בחולון מכלל הבדיקות שנעשו ביממה האחרונה בארץ עומד על 3.7% .עפ"י פיקוד העורף, מיקוד התחלואה בחולון הינו בכל העיר ולא שכונתי ואם יימשך קצב ההידבקות הנוכחי, כמות החולים בחולון תוכפל בתוך 8 ימים.נכון להיום, ציון התחלואה בחולון הינו 8 והיא מוגדרת כעיר כתומה. במידה שהיא תגיע לציון 11 היא תהפוך לעיר אדומה.

אתמול עיריית חולון ורשת קהילה ופנאי יצאו בהודעות בדבר ההדבקה ההמונית שארעה ב17 גנים כפי שפרמנו כאן לראשונה ,כאשר על פי הידוע מעל 500 ילדים ואנשי צוות יצטרכו להיכנס לבידוד,וכעת אנו מביאים לכם את כל הפרטים הידועים לאור השאלות וההודעות שהגיעו למערכת.

בין התאריכים 24.6 – 30.6 (בשבוע האחרון של שנת הלימודים) הופיע שחקן במסגרת "סל תרבות" בגני ילדים בחולון, בהתאם להנחיות ולאישורי משרדי החינוך והבריאות.אתמול (רביעי) התקבלה הודעה על כך שהשחקן נמצא חיובי לקורונה.הודעה הועברה לגני הילדים ולהורים בדבר צורך בבידוד בהתאם לתאריכי ההופעה בגן.

בבידוד עד 9/7 (כולל) הגנים אלה, זוהר, שחפים.


עד 10/7 (כולל) הגנים צוף, אשל.

בבידוד עד 12/7 (כולל) הגנים רותם, לוטוס, הדר.

בבידוד עד 13/7 (כולל) הגנים דולב, ניצן, שקנאי.

בבידוד עד 14/7 (כולל) הגנים ראם, סלע, גיא.

על פי הידוע השחקן הוא שחקן מוכר וידוע שהופיע פעמים רבות בגני הילדים ומשחק בסדרות מוכרות לכולנו,מטבע הדברים ומפאת החסיון הרפואי לא נוכל לציין את שמו,רק נוכל לציין שלפי עדויות הורים השחקן הופיע ללא מסכה בפני הילדים ולא נשמר המרחק הנדרש.

מרשת קהילה ופנאי נמסר :בעקבות הפרסום על 17 הגנים בחולון שנכנסים לבידוד, אנו מבקשים לעדכן כי האירוע בו נחשפו הילדים למפעיל הינו חלק מסל התרבות של גני העירייה ואינו חלק מפעילות הרשת.עם זאת, מחר לא ייכנסו מפעילים חיצוניים לגני הילדים ואנו נעשה חשיבה מחודשת על כל נושא המפעילים החיצוניים.נעדכן אתכם בהתאם להחלטות שיתקבלו.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem