כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה זה עגול, טעים ובריא?

טור הקולינריה של רואי פרסול

מה זה עגול, טעים ובריא?

צ'מעו סיפור מהיכרות אישית. את תמי ברי אני מכיר שנים רבות, עוד שהיתה יחצנית מסיבות פעלתנית ומקושרת בתל אביב, קשר שהפך לחברות עמוקה.

תמי היא מה שנקרא 'בנאדם של אנשים', אחת כזאת שאיפה שתזרוק אבן בעיר – מכירים אותה ואוהבים אותה, והיא ביססה את הקריירה שלה על היכרות אישית, קשרים ועוד קצת קשרים. ואז הגיעה הקורונה. נסגרו המסיבות, ננעלו המועדונים, וכל מי שהיה תלוי באנשים ובקשרים למחייתו יכול לזרוק את כל זה לזבל, לשים מסיכה על הפרצוף ולהסתגר בבית. שזה מה שעשו רוב האנשים. אבל תמי, יצירתית כמו שד וחרוצה כמו נמלה, חשבה מה לעשות בזמן המת הזה, והביאה הברקה: כדורי חלבון תוצרת בית, בריאים וטעימים באותו ביס. בזמן שאתם הכנתם בבית חלות, תמי הכינה כדורים. חילקה לחבר'ה שיגידו מה דעתם ומכרה ככה בקטנה לשכנים ודרך הפייסבוק והאינסטגרם. בכלל לא חשבה על שינוי קריירה, סתם ניסתה להעביר את הזמן, ואם אפשר אז שיהיה טעים על הדרך.

רק מה? כל מי שטעם את הכדורים של תמי ביקש עוד, התלהב מהטעמים הייחודיים ומהמרקם המעניין, ולאט לאט תמי נשאבה לתהליך, מגדילה את הייצור משבוע לשבוע.

והנה, בימים אלו ממש, הדאחקה שהתחילה כתחביב להפגת שיעמום כבר נכנסה לתפריט של רשת rebar, שמשווקת בכל הסניפים שלה כדורי חלבון טעימים ומזינים בטעמי שוקולד, חלבה ובוטנים.


מדובר בקטגוריה חדשה לגמרי ברשת השייקים, של כדורי חלבון pro bites, המחזקים את מנת החלבון היומית ומהווים את הביס המושלם לצד המשקה.

כל כדור מכיל 5 גרם חלבון המבוסס על אבקת ה- WHEY המכילה ערכים תזונתיים גבוהים, עשירה בחומצות אמינו חיוניות ומשלבת שני סוגים של חלבוני מי גבינה, ללא תוספת סוכר. השילוב בין החלבונים השונים מהווה פתרון מלא להעשרה בחלבון בספיגה אופטימאלית לפני ואחרי האימון, או כהעשרה תזונתית.

סדרת כדורי החלבון (8 ₪ לכדור):

pro bite halva – טחינה, שקדים, חלבון, דבש, קוקוס

pro bite peanuts – בוטנים, תמרים, חלבון, דבש, חלב שקדים

pro bite chocolate – שוקולד, שברי עוגיות, חלבון, דבש, חלב, אבקת קקאו, קוקוס

אז פעם הבאה שאתם עוברים ליד דוכן של rebar, אל תשכחו לתת ביס. לבריאות!

צילום-רונן-מנגן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן