כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חגיגת יום העצמאות בראשון לציון

7 במות ברחבי העיר, מסע אופניים ואירוע הצדעה חגיגי לתושבים וליקירי העיר

חגיגת יום העצמאות בראשון לציון: 7 במות ברחבי העיר, מסע אופניים ואירוע הצדעה חגיגי לתושבים וליקירי העיר

בעיריית ראשון לציון נערכים לחגיגות ערב יום העצמאות ה-75 שייפתחו עם שלל הופעות ברחבי העיר המתאימות לכל הגילים. למחרת, ביום רביעי, יתקיימו אירועים נוספים, ביניהם: מסע אופניים למשפחות שיעבור ברחבי העיר, הפנינג חגיגי בחוף הים ואירוע הצדעה לתושבות ולתושבים והענקת אות יקירי העיר עם הופעה של יהורם גאון וירדנה ארזי. ראש העירייה, רז קינסטליך: "גם השנה, הכנו מגוון רחב של אירועים המותאמים לכל הגילים עם מיטב האומנים מהשורה הראשונה, תוך עמידה בהתחייבות שלנו שלא לשלם מעל ל-80 אלף ₪ להופעה. יום העצמאות הוא הזדמנות נהדרת לחגיגה אמיתית, להיזכר כי כוחנו באחדותנו ולשמוח ביחד. אני מזמין את כולם לבוא לבלות וליהנות איתנו"

עיריית ראשון לציון תקיים את חגיגות ה-75 למדינה וה-140 לראשון לציון בשלל אירועים ופעילויות ברחבי העיר. ביום שלישי בערב (25.5), ערב יום העצמאות, יוצבו 7 במות ברחבי העיר. גם הפעם, בעיריית ראשון לציון לא ישלמו מעל ל-80 אלף ש"ח לאומן כפי שהוחלט מאז נכנס ראש העירייה, רז קינסטליך, לתפקידו. כמו כן, בכל מוקד יופיעו גם אומנים ולהקות מקומיות, והפעם, לראשונה השנה – גם זיקוקים שקטים.

בעקבות פניות תושבים, הנחה ראש העירייה כבר בשנה שעברה להיערך ולהזמין ליום העצמאות הקרוב זיקוקים שקטים שעוצמת הרעש שלהם מופחתת. זאת, מתוך התחשבות באנשים הסובלים מפוסט טראומה ומהלם קרב, קשישים, אנשים עם צרכים מיוחדים, ילדים, אנשים עם חרדה ובעיות ויסות חושי ובעלי חיים. נציין, כי זיקוקים שקטים אינם שקטים לגמרי אלא עוצמתם מופחתת. הם צבעוניים ודומים באפקט לזיקוקים הרגילים.

להלן אירועי יום העצמאות שיתקיימו בשלישי בערב:
בבמת גן המושבה יחלו ההופעות בשעה 20:30 עם הפקת מקור בהשתתפות מאות להקות מחול וזמר מקומיות, דילן דרור וחני נחמיאס; זיקוקים שקטים (בשעה 22:10), ובשעה 22:20 יופיע הזמר דודו אהרון.


בבמת שיכון המזרח יופיע דור הגיבור (20:30), לאחריו הזמרת אלין גולן (21:00), להקות זמר ומחול מקומיות (21:40), לייב ראשון עם אלית שאול (21:50), זיקוקים שקטים (22:10) וב-22:20 יעלה שימי תבורי.

בבמת רקפות ייהנו הילדים ממופע של צ'יקולולו החל מהשעה 20:30, ב-21:00 יופיע הזמר עידן חביב, זיקוקים שקטים (21:40), לייב ראשון עם נועם מימון (21:50) וב-22:10 תופיע דנה לפידות.

בבמת רמת אליהו תופיע הילה הכל יכולה (20:30), ב-21:00 יעלה מאור אדרי, זיקוקים שקטים (21:40), לייב ראשון עם אלמוג חרוש (21:50), וב-22:20 סטלוס ואורן חן.

בבמת פארק שקמה: במת רייב עד השעות הקטנות של הלילה!!! החגיגות יחלו ב-20:30 בערב עם לייב ראשון עם ספיר דנון, ב-21:00 יופיע הזמר אביב גפן, ב-21:40 תופיע הזמרת המקומית מיה סולימן, זיקוקים שקטים (22:15), ב-22:20 יעלו לבמה היהודים, ב-23:00 הזמרת שיר זוארץ, ב-23:30 הרכב נוער וב-00:00 יעלה הדי ג'יי ג'ובי.

בבמת נווה חוף תהיה הופעה של ליה שומרת היער (20:30), ב-21:00 תופיע הזמרת מאיה בוסקילה, זיקוקים שקטים (21:40), לייב ראשון עם לירון שעשוע (21:50), וב-22:20 יופיע שי גבסו.

בבית העם יתחילו ההופעות ב-20:30 עם לייב ראשון עם מיכל כהן קזס, לאחר מכן תתקיים שירה בציבור עם רבקה בר, הופעה של רמי דנוך וצלילי העוד (21:20) וב-22:00 יעלה טל סונדק. בנוסף, בנחלת יהודה יהיו זיקוקים בשעה 21:10.

למחרת, ביום רביעי (26.4), יתקיימו שלל אירועים, ביניהם: מסע אופניים שיעבור ברחבי העיר וייצא מבית מכבי. ההרשמה למסע האופניים היא ללא תשלום, כשנקודת הזינוק תהיה בשעה 09:00 בבוקר. אורך המסלול הוא כ-10 ק"מ בדרגת קושי קלה המותאמת לכל המשפחה; ו-2 ק"מ לילדים ולאנשים עם מוגבלות. בסיום המסע יתקיים הפנינג למשפחות שיכלול פעילויות ומתקני רכיבה אקטיבית לילדים, מתחם מופעי אקסטרים, הגרלות ופרסים ועוד.

החל מהשעה 11:00 יתקיים בחוף הים קרנבל עצמאות עם מתחמי יצירה והפעלות לילדים, דמויות שטח, לוליינים, מופע לילדים ועוד הפתעות.

בצאת יום העצמאות, בשעה 20:30 בערב, תיערך קבלת פנים חגיגית לתושבות ולתושבים בגן המושבה. באירוע יוענקו אותות הוקרה ל-25 יקירי ויקירות העיר, ולאחר מכן תיערך הופעה של יהורם גאון וירדנה ארזי.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנחנו נרגשים לקראת יום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל וה-140 לעיר. גם השנה, הכנו מגוון רחב של אירועים המותאמים לכל הגילים עם מיטב האומנים מהשורה הראשונה, תוך עמידה בהתחייבות שלנו שלא לשלם מעל ל-80 אלף ₪ להופעה. יום העצמאות הוא הזדמנות נהדרת לחגיגה אמיתית, להיזכר כי כוחנו באחדותנו ולשמוח ביחד. אני מזמין את כולם לבוא לבלות וליהנות איתנו".

לחוברת האירועים המלאה- לחצו כאן

המדריך לארועי יום הזכרון והעצמאות

חולוןשינויים בהסדרי התנועה ביום הזיכרון ובחג העצמאותלחצו כאן

לקראת יום העצמאות: מהם המקומות שמותר לעשות על האש בחולון?לחצו כאן

מתי יעבור המטס מעל העיר שלכם?לחצו כאן

.רשימת ההופעות ומופעי הזיקוקים בערב יום העצמאות בחולוןלחצו כאן

ארגון בטרם מזהיר משימוש בספריי שלגלחצו כאן

אירועי יום העצמאות באתרי המורשתלחצו כאן

כל הפרטים על הזמנים שבהם תחנות הכיבוי בחולון ,בת ים וראשון יהיו פתוחות לציבור הרחבלחצו כאן

מופע רחפנים מרהיב בבת ים בערב יום העצמאות –לחצו כאן

בצאת יום העצמאות: עיריית ראשון לציון תקיים קבלת פנים חגיגית לכל התושבות והתושביםלחצו כאן

מסע אופניים לכל המשפחה יעבור ברחבי העיר ראשון לציון בבוקר יום העצמאותלחצו כאן

חגיגת יום העצמאות בראשון לציוןלרשימת ההופעות לחצו כאן

פרוט כל ההופעות והארועים ליום העצמאות בבת ים-לחצו כאן

קרדיט:עיריית ראשון לציון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem